teisipäev, 13. oktoober 2009

Šakalakalaka in my tummy, so good. So good!

JL oskab laulda, ma ütlen! :D



Maret vaatab saadet Unfabulous. Seal on üks JB. Jake Bahari. :D :D A üks JB kõik. Ei?
EI! Mu Jake on kenam. :D:D

Wow. Ma ei oska mitte midagi öelda. /: Pildid:

Google ja muud loomad:

Kunstas jõudsin kirjutada 20 erinevat twilight'i. (: Lahe as hell. (:

Mul ei ole elu. (:

Ma lähen õppima. (:

Recently I've been listening to a lot... And I mean a lot! Of James Blunt. He... He can write a song! Whoh! You're beautiful! You're beautiful!

Ma tahan... Igast asju.

4 sisemonoloogi.:

Liiiiiiisu ütles ...

Heh, ma alles eile lugesin seda eelviimast lauset :D
Milline kokkusattumus :D:D

-Merilyn ütles ...

:D Jumala lahedad laused on seal tegelt, eks? :D
Kuidas raamat meeldib?

Maarja ütles ...

MC Insecure (H) is hot:D

-Merilyn ütles ...

On jaa. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com