kolmapäev, 21. oktoober 2009

Kuidas pääseb lumekoristusauto juht hommikul tööle?

Kas mul on aega, et üks nv puhata ja siis peale seda ainult õppida? Vist mitte.

Arvake ära kelle kohta see käib:
*Nimed on tärnidega, kuigi me teame kellest jutt.*
. Kätu | says:
Hästi xD
-Merilyn says:
Mh?
. Kätu | says:
Sure ära palun... jne
HÄSTI !!!!!!!!
-Merilyn says:
Aa.
Mul vahest on mõttevälgatused.
. Kätu | says:
Head mõttevälgatused
-Merilyn says:
On onju.
Sa mõtled ikka mu msn'i pm'i eks=
?
. Kätu | says:
Jah
-Merilyn says:
Ok.
Arva ära, kellele see on?
. Kätu | says:

Ei mõtle välja tõesti
-Merilyn says:
:D
. Kätu | says:
Kindlasti mitte see ei saaks olla meie nii palju armastatud prantsa õpis
-Merilyn says:
Ei-ei.
Rumal mõte.
Paku parem ikka inimesi, keda me vihkame.
. Kätu | says:

Mhmhh
Meie kullakallis Preili ****** on nii hea inimene, et temal lakuks kasvõi muda saabaste pealt ära
Ja meile niiiiii meeldib tema õppekorraldus.

Ta on nii stiilne
Tahaks tema moodi olla
Ta on mu iidol,
-Merilyn says:
On onju!
. Kätu | says:
Mu kangelane
-Merilyn says:
Nõustun kõigega, mida ütled.
. Kätu | says:
TEMA ONGI JEESUS !
-Merilyn says:
:D:D
Aint et Jeesus oli ilusam.
. Kätu | says:
xD
:D:D
Jeesusel olid puhtamad juuksed
-Merilyn says:
:D:D
Seda ka jah.
. Kätu | says:
Preili **** on Pulk-Jeesus.
-Merilyn says:
:D:D:D

Kätu oskab. :D :D Volde teksti, ma mõtlen. :D

Voldemort is a poor man :D He has no nose :) And his best friend doesn't even speak English. And he is not seven in one but one in seven. D:

Teeme võidu, kes kuulab lahedamat muusikat. Ma võitsin! DJ Tiesto - Traffic. Maret tahtis mingit plaati kuulata. :D

Volde saaks miinuse! :D:D

Kätu ikka vahest oskab mul tuju heaks teha. :D

Ma arvan, et mul oli nii palju muud ka öelda, aga ta ei ole nii lahe, et posti raisata ja teda sõimata.

Tammiste tegi täna must pilti, kui me Kailiga kahekesti tegime klassi eest viktoriini.

Kas ma palun võin mainida, kui lolli muusikat ma kuulan?

Mu pea valutab. Ma tahaks magada ja enne homset mitte midagi süüa. :D

Fakk. Ma peaks küssasid tegema ju raisk noh.

Mis klassides ma uurimustöö teen? :D:D

Täna käisin teist korda selle õppeaasta jooksul ise ekoolis. :D Sigrid ei saanud sisse ja ma pidin aitama. :D

Huh. See sai nüüd vähemalt tehtud. (:

Ilusat vaheaega Rebekale, kes homme varahommikul Soome läheb. (:

Ilusat koolipäeva teile, kes te ka homme koos minuga koolis kopitate. Ja ülehomme ka for that matter.

Ma obsessin vihmavarje. Ja vihma.

3 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

who invented the werewolf :D
hahaaa :D

pmst täiega joonistatavad vihmakad on.
ja tänan

Liiiiiiisu ütles ...

Veidi avalik on aga noh jah.

-Merilyn ütles ...

Invited! :D Invented. :D:D:D Mida mida. :D
Jumala kenad, eks?
Võta heaks. (:

Ei, miks? :D Me võisime rääkida oma eelmistest õpetajatest.

 

Blog Template by BloggerCandy.com