pühapäev, 11. oktoober 2009

Kas sa elad reaalsuses?

Mul on üks kohutavalt lahe pilt, mida tahaksin teiega jagada. Aga ma ei saa. Ma lihtsalt ei saa. Masendav, eks?

Su toataimed elavad ja õitsevad ning ükski neist ei kõlba suitsetamiseks.

Mul oli nii palju öelda. Ma ei mäleta sõnagi.

Seks ühekohalises voodis ei tule kõne allagi.

Ma vihkan järelduste tegemist asjadest, millest ma küsida ei julge. Segane lause, eks? Aga ma vihkan seda. Ma vihkan seda, et ma ei julge küsida. Ma vihkan, et ma siis teen järeldusi. Ma vihkan, et ma ei tea, kas need on õiged või ei ole. Aga seda asja, mida ma teada tahaks, seda lihtsalt ei küsita. Nii lihtsalt ei tehta. Mina vähemalt ei tee nii.

Kell 6 hommikul ei ole mitte magamamineku, vaid ärkamise aeg.

Ma arvan, et ma tean, miks. Aga kuna ma küsida ei julge, nagu ma eelmises lõigus mainisin, siis ma ei julge teile ka mainida. Sest et mis siis, kui ma teen vale järelduse? Kuigi kuna süsteemid enam-jaolt klapivad, siis... See on nagu meie klassi teine müsteerium. Esimene on juba peaaegu lahendatud.

Sa kuuled oma lemmiklaulu Klassikaraadiost.

Lugesin täna hommikul raamatut. Eia Uus - Kuu külm kuma.
Lugesin sealt ühe sellise laheda... Mm... Mitte lause, sest see on mitu lauset. Mitte lõigu, sest see on lõigu lõpp... Mõtte vb? Aga see ei ole mõte. See on lihtsalt... Noh. Igaljuhul lugesin sealt sedasi: Üritasid mitte väriseda ning ka pisut naeratada. Tal paistis olevat sadistlikult hea meel. (Ülejärgmisel kevadel algklasside Potteri lavastuses Snape'i mängides oli ta lihtsalt tema ise, ei mingit näitlemist.)... See pani mind naerma. Muidu on raamatu üpris hea ja soovitan, kuigi olen lugenud vähem, kui 150 lehte. Lahe, eks?
Su sõbrad ei "käi", vaid abielluvad.

Ma nägin unes, et ma käisin reidis ja hakkasin enda lisainfot muutma, olles ise teadlik asjaolust, et ma lasin selle blokki.

Puhkust on sul 120 päeva asemel 28.

Paar päeva peale oma üliaktiivse orksi blokki laskmist sain kirja, kuidas üks tüüp kutsus mind orksiga liituma. No tegelt ka. Enne ei viitsinud, ei viitsi nüüd ka.

Mõiste "korralikud riided" ei tähenda enam puhtaid teksaseid ja pusa.

Mu lohutuslehekülg ei tahtnud ennast korralikult avada. Ma juba läksin närvi. Siiski avas. Õnneks.

Sina oled see, kes helistab politseisse, kui kusagil muusika liiga kõvasti mängib.

Mul oleks vaja teha ühte asja, aga ma ei oska teha nii, et see normaalne oleks. Ma ei saa seda seletada siin ja ma tean, et on väga mõtetu sellest siis rääkida, aga ma olengi natuke mõtetu ja ma ei saa sinna midagi parata.

Vanemad sugulased tunnevad ennast sinu kuuldes täiskasvanute nalju rääkides mugavalt.

Ma tahaks öelda midagi. Ma tahaks osata öelda midagi. A ma ei saa. Ma ei oska.

Sa ei tea, mis kell kiirtoidukohad kinni pannakse.

Riinale ei meeldinud Noorkuu. Ütles, et tema jaoks oli igav. Mu jaoks mitte. Huvitav, miks küll?
Arvake ära, kes naeris? :D:D MINAA! :D
Su auto liisingumakse tõuseb ja kindlustusmakse langeb.


Naersin seekord ka, jah. :D

Diivanil magamine paneb selja valutama.


Rawr.
Sa teed lõunauinakuid.

Millal nad ükskord graspivad fakti, et Jake'il olid juuksed KINNIIIIIIII!!!!

Õhtusöök ja kino on kogu väljaskäimine, mitte ainult sissejuhatus.

Urr. :D :D

Apteegis ei käi sa mitte kondoomide ega rasedustesti, vaid ibuprofeeni ja söetablettide järel.

Kahju, et täna PostSecretit ei ole, eks? Ma ootasin seda miskipärast täiega. /:

Sa sööd hommikusöögi ajal hommikusööki.

Mu pea valutab ja ma tahaks pessu ja raamatut lugeda ja teha kõike muud. A selle asemel pean ma tegema prantsas ülesannet, millest ma midagi aru ei saa. Lahe, eks?

"Ma ei jõua enam nii palju juua, kui vanasti" asemel ütled sa "Ma ei joo enam kunagi nii palju".

Eile avastasin, et ma ei oska enam Thinking of you'd peast. Masendav, kas te ei leia? Muidugi ei leia.

90% ajast, mis sa arvuti ees istud, kulutad tõesti töö tegemiseks.

Enne uurisin oma template'i ja avastasin, et see on sõnaraamat. MIDA?"

Sa jood enne baari minekut kodus selleks, et raha kokku hoida.

Maarja, see asi, mis ma sulle pidin tooma on ikka minu käes. Ma ei viitsi sulle helistada. Sest ma ei viitsi ära tuua. Ja ma also ei viitsi, et sa siia tuled, sest ma olen rääm ruuduskuubisastmesviis.

Kui sõbranna teatab, et ta on rase, siis sa õnnitled teda, mitte ei küsi, et kuidas kurat see nüüd juhtus.

Rainal on sünna. Jippiajee. Meie klass on kaheksa päeva pärast 17. Seitseteist liiget on kõik seitsmeteistaastased. Lahe, eks? Mitte eriti.

Sa kuulad heldimusega 80. aastate heavy metal'it ja mõtled heldimusega, et küll oli mahe ja meloodiline muusika.

Jon Lajoie ühes laulus oli "I'm a sexual tiger. Rawr." Ma kuulsin seda Rawr'i seal alles eile või üleeile. Täpselt ei mäleta. Naersin natuke.

Sa jaksad juua ainult kolm päeva järjest.

Ma hakkan otsi kokku tõmbama. Selle pärast seletan lillasid lauseid. Need on maalehest. Ükskord olid Norrise naljad, seekord on vanaduse tundemärgid.
Pohmell ei kesta enam mitte üks päev vaid kaks. Neist esimesel ei suuda sa voodist tõustagi.

Jon oskab nii armsalt laulda nii roppe laule. Lahe. Ma nagu... Kui ma ei oskaks inglise keelt, siis ma arvaksin, et ta räägib tõsiselt. Olen lahe, mis seal ikka.

Sa saadad lapse autokooli, et kaine autojuht oleks omast käest võtta.

Igakord, kui ma kuulan Jon'i Show Me Your Genitals'i, siis ma mõtlen Gerli peale. Naljakas, eks? A seda sellepärast, et tema teadis ka seda laulu. Ja siis me laulsime seda kolmekesti. Lahedad oleme. Olime ka. Ja alati oleme. Egolaks.

Sa loed terve nimekirja läbi ja otsid paaniliselt ühtki punkti, mis sinu puhul ei kehti. Sa ei leia seda. Siis saadad nimekirja paarile vanale sõbrale.

4 sisemonoloogi.:

Anonüümne ütles ...

ja nagu jätkuvalt i like you bloggg a lottt my sweet english-partner and also my sweeet twilightbudddyy

-Merilyn ütles ...

Ja nagu jätkuvalt aitähh. :D :D Ja samad sõnad muide. :D

Liiiiiiisu ütles ...

Sa saadad lapse autokooli, et kaine autojuht oleks omast käest võtta.
Õige :D

-Merilyn ütles ...

:D:D Mina mõtlesin ka kohe teie peale. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com