pühapäev, 25. oktoober 2009

Kui tefloni külge ei jää midagi kinni, siis kuidas on ta panni külge kinnitatud?

Inimesed on rämedad feilarid. :D

Kariibareid vaatasin. I'm in love!
Filmidesse muidugi. :D A mida nägu? :D

Täna tulime maalt, väätsal oli pappkast keset teed. Mina:"Mida kasti keset teed?!" :D Vähemalt oli endal naljakas. :D

Maal ehitasin kahest suurest rootsipostikotist ja viiest heinapakipaelast enda venna maavankrile vihmakile. :D Issake, kui nõme!!!! see välja nägi! :D

Kui teda poleks msn'is olnud, poleks ma õnne soovinud. Logisin sisse, soovisin õnne, ta arvas, et tuleb jutustama hakata. Kuidas öelda viisakalt, et ma ei viitsi jutustada?

Mõtlesin, et kuidas inimesi viisakalt perse saata. Tänasest alates kasutan seda heebreakeelset väljendit. :D at kolkah mongrel ve ani lo lir'ot at!

Ma nagu ei oska enam midagi öeldagi...

Robert ja Enelin tulid täna meile. Kes kurat Robertil kasvada lubas? AH?!

Katastrooof! Mul hakkavad printskiriinid otsa saama. /:

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com