reede, 2. oktoober 2009

Sens au coeur de la nuit.

Kas ma võin teiega jagada vapustavat muusikat? Mul pole vaja küsida. Oman seda blogi ja topin siia täpselt seda, mida ma siia tahan panna. Vapustav laul. Tõmbasin ka selle juba. Kuula. Palun.


Also Maarja ja Liisi rõõmuks:
Arvake ära, kas Maarja crushis täiega 14aastast? JAH! A ma ei kurda. :D On jah päris kuum teine. Ja ilusa lauluhäälega. :D
Jean-Babtiste Maunier'i leidsite üles?

Hea film oli. Kuigi mulle ei meeldi istuda koolis. Reede õhtul. Aga film oli võimas. Eriti soundtrack.

Laulusõnad ka:
Vois sur ton chemin
Gamins oubliés égarés
Donne leur la main
Pour les mener
Vers d'autres lendemains

Sens au coeur de la nuit
L'onde d'espoir
Ardeur de la vie
Sentier de gloire

Bonheurs enfantins
Trop vite oubliés effacés
Une lumière dorée brille sans fin
Tout au bout du chemin

Sens au coeur de la nuit
L'onde d'espoir
Ardeur de la vie
Sentier de la gloire

Tõlge ka:
See upon your path
Kids lost and forgotten
Take their hands
To lead them
Toward other tomorrows
Feel in the heart of the night
The wave of hope
Ardor of life
Pathway of glory
Joys of childhood
Too quickly forgotten, erased
A golden light shines steadily

Mina ei tõlkinud. Ma olen laulust liiga obsessed, et ise tõlkida.

Ma olen liiga väsind, et midagi rohkemat öelda. Olen ju ometi juba nii palju öelnud. Kammooooon!

Ütleks veel, et vahel mulle tundub, et ma olen liiga osessed oma printskriinidega. A ma ei kurda. Mul on nüüd nii palju lahedaid asju, mida teistel ei ole.

3 sisemonoloogi.:

Maarja ütles ...

eksole:D:D:D ma ei CRUSHINUD teda:D lihtsalt kena on ta:D

-Merilyn ütles ...

Crushisid jaa! :D:D

Liiiiiiisu ütles ...

:D:D norm tüüp :D
a mõnus laul on küll jah.

 

Blog Template by BloggerCandy.com