laupäev, 17. oktoober 2009

Kui seksid auto tagaistmel ja kasutad turvavööd, kas see on turvaseks?

Ei. Te ei pea seda vaatama. A minu arust oli laul hea ja video ise suurepärane.



Tra siukest matageeniust panen praegu, et ise ka ei usu. :D Wow. Tegin intresside arvutamise selgeks ühele. Valemi järgi, mis ta ise mulle andis ja millest ma mitte midagi aru ei saanud. :D A normal tuli niiet ma ei tea. :D Ostan siukse kella omale:

Haha. :D



Andekas. :D Mul kummitab see laul nüüd. :D:D

I got a crush on Obama! Not. :D

Tuvi heidab hinge.

Eelmine kord ma lisasin vidjo. Ma kaifin selle laulu hetkel. :D Olen naljakas, mis seal ikka. Tähendab... Imelik. :D

Ma räägin feili. Apelsini mahla pakk. Peal on apelsinid, suurelt kirjutatud apelsini-mahl. Selle üleval väiksemalt: apelsīnu sula apelsinų sultys apple juice апельсиновый сок. Kes leidis vea? MINAAAA! Apple juice? Apelsini mahla peal? APPLE JUICE?!?!?!?!
Närvis? Mina? EI!

Pekki noh. M.A.D kassib täiega ära. Ma ei oska seda seletada. Tavaliselt ma ei suuda kuulata selliseid laule. Vähemalt mitte üle ühe korra. Ma ei kujuta ette, mitu korda ma täna seda laulu kuulanud olen. :D

Eile msn'is Liisu:
Haha. :D

Ma nagu ei oskagi eriti midagi öelda. :D Ma räägin ilmast ka. :D Lobjakas. :D:D:D:D:D:D Siuke.. Märg lumi sadas alla. :D O rly?! eks? :D:D Ma ütlen, et laul kassis ära ja ma ei ole normaalne. :D

Süüa tahaks. :D

Yumm, food. :D:D:D Ma kirjutaasin esimest korda foof. :D:D:D:D

Mioska sulle midagi rohkemat öelda hetkel... :D

Tsauka.. :D:D:D

6 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

naersin päris tükk aega liisi convekat :D

-Merilyn ütles ...

:D:D Liis on andekas, eks? :D:D

Pänsu ütles ...

Mismõttes mina võrdun Kenny ja Sigrid ? :D
Nagu... Whaat !? :D

-Merilyn ütles ...

Lubi = Paas + Savi. :D:D:D

Liiiiiiisu ütles ...

:D:D haigee!

-Merilyn ütles ...

:D Mis asi? :D:D

 

Blog Template by BloggerCandy.com