laupäev, 24. oktoober 2009

Kui tumm viipekeeles ropendab, kas ema peseb siis tema kätt seebiga?

Ma ei oska midagi öelda. Ma olen väsind.

Kails oli öösel mu pool. "Kui sa magad, ütle jaa!" "Jaa!" :D:D

Vaatasime hommikul Jersey Girl'i. Normal film. Panin tõmbama endale selle.
Kuumar.

Hiljem vaatasin üksi filmi, mille nimi oli millions.
Armas film oli. (:

Eilses filmis see poiss tundus mulle väga tuttav. Esiteks mängis ta filmis "Pass it forward" vms. Ei. Pay it Forward. Ma just guugeldasin.

Miks ta mulle tuttav tundus? Tema õde on siin:
Mis kasu meil tema õest? Tema õde mängib HM'i BFF'i.
Valusad kaksikud, eks? Poiss sündis siiski aastal 1998 ja tüdruk 1992. Just wikipeediasin. A ühte nägu on nad küll.

Mu küünarnukk valutab. Tehke midagigigigigig. Nvvr mind.

MIKS MA KOMMI EI SAANUD EILE KOOLIS? Ma selle pärast ajasin ennast ülesse. Ma täitsin kolm viktoriini ja nad isegi mitte ei õnnitlenud meid. Mitte mingisugust autasustamist ei toimunud. ): Ma tahtsin kommi. ):

Shokolaadi isu on.

SheWolf on nii nõme. Ma ei salli üldse seda laulu. /: Vb olengi imelik, mis siis.

Sweeney Todd'i vaatasin ka täna jälle. Lovely.

Mul on uniii. Ma ei jäksa. Tahaks piima juua.
Haha. :D

Mu pea valutab. Tsau.

2 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

ohjaa :D
kahju et selle filmi lõppu ikkagi ei näinud .
njaa. ee, Limewire pigistab laime :D

-Merilyn ütles ...

Kahju jah. :D Ma vaatan ära ja siis räägin sulle. :D
Limewire on lahe. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com