teisipäev, 20. oktoober 2009

Kui ma väidan, et valetan alati, kas ma siis valetan?

Mul on vist nohu. Ah pekki temaga. Olgu edasi.

Mulle meeldis eile kolm tundi järjest lihtsalt süüa ja mitte midagi muud teha. Noh. Süüa ja rääkida. Palju rääkida. Veel rohkem süüa.



Lahe Postkast mul, eks?
Mul on desktopil selline pilt. Mida ma sellest arvama peaksin? Kas see on... MSN kust saab asju tõmmata? LimeWire, millega saab rääkida? Kas asi on lihtsalt natuke fucked-up? Mida ma peaksin tegema? Mõtle selle pihta.Joonistasin täna kunstas vanameest. Päris lahe mees oli. Rebeka pildi lakkisin ära. OHTRA lakiga. Ja enda Twilighti pildi lõppetasin ära. Päris lahe tuli muarust.

Ma ei taha õppida. Kuigi vist peaks. A ma ei taha.

Ma ei oska öelda enam midagi.

Teeks omale mingi lehe, kus ma kunagi käima ei hakkaks ja mida teil ei ole. Näiteks... Ma ei tea. Flickr?



Vaata seda, Rebeka. See on vägapaljurohkem informatiivne, kui treilerid. Ometi pole Jake'i kuskil. ):
Muide. Ärkasin täna hommikul selle laulu peale. (:

VAATA SEDA KAAAAAAAAAA!!!!!!!

Ma vist ikka peaks midagi kasulikku tegema.

Mõnele tahaks öelda:
Ja teise asja tahaks veel. Osta omale figuur. Värd.

Miks FB vidjod nii aeglaselt laevad?

Ma tahaks nutta.


Ma tahaks joonistada.

Kaheksa põhjust, miks armastada Twilight Sagat:

Rebeka, tead. Ma võiksin siia jääda vidjosid lisamagi su jaoks mine parem siia.

That's about it. Bye!

Täna kaks, sest üleeile ei old.

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com