teisipäev, 6. oktoober 2009

Tüdrukud ründasid poisse.

Kliki siia palun. Ja siis saad lugeda lähemalt.

Mul on selline tunne, nagu ma oleks joonud seda juukselakki, mitte seda kahele pildile piserdanud. Yuck.

Ma ei oska bio tööd homme. Arvatavasti feilin.

Vahel arvuti küsib sada korda üle, kas ma olen kindel, et ma tahan vajutada paremat või vasakut hiirenuppu. Üldiselt käib see mulle pinda. Vahel siiski võiks seda küsida.

Eile, kui ma koolist koju tulin, siis üks mees ütles mulle, et ta ostab Jonase poe ära ja teeb sinna bordelli. Edu talle, peaks ütlema.

Vahel ma mõtlen, et kui keegi räägib selliseid lugusid, nagu minul seal üleval see bordelli teema, siis ma mõtlen, et kui palju selles on tõtt. Naljakas, eks. Ma eriti ei usu, et kõik mind pimesi usuvad, et mingi lamp mees tuli mulle ütlema, et ehitab sookale bordelli. Aga mõnedel teistel on isegi elavamad jutud. Ja siis ma ei tea, kas uskuda või mitte. Naljakas, eks?

Raina tahtis, et ma täna öösel kella kolme ajal üles ärkaks. :D Ma õnneks märkasin seda varem ja võtsin äratuse maha. :D Lahe oled, Raina. Lahe oled. :D Guugeldasin Rainat. :D:D:D :
Lisaks pani Google feili :

Eks ma siis õpin bioloogiaks. Ja söön. I love Food!
Ja ega ma sulle rohkem midagi ei ütlegi. :D

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com