pühapäev, 18. oktoober 2009

Miks vihm villalambaid kokku ei tõmba?

Eargasm. Ma kuulasin Band of Horses - The Funeral'i. Siuke... Süda hakkas kiiremini lööma ja raske oli hingata ja kõrvad puhkasid. Ja ma armusin ära:

Mida nagu? Miks ta nii andekas peab olema?

Täna hommikul kell pool seitse kukkus mul kett voodist voodi taha. Vaiba peale. Väike kett. Minu jaoks tegi see nii hirmsat kolinat, et ma ärkasin ülesse. Kell pool seitse hommikul. Emme söötis just Jassut sellel ajal ja nägi, et mu toas tuli põleb. Just olin pannud, et ma keti kindalsti ära võtaks sealt. Emme tuli mu tuppa:"Kas sa oled ikka veel üleval vä?" Mina:"Ma olen juba kaks und ära maganud!" Emme pani ukse kinni, läks minema, ma koukisin voodi tagant keti, panin tule kustu ja siis sain teada, mis kell on. Hakkan magama jääma ja kümne minuti pärast hakkas telekas sahisema. Mida asja? Selle panin kinni, siis sain magada... Ma ei mäleta mis kellani.

Ma ei jäksa olla enam.

Tra meie koolikoduleht on nii mõtetu, et ma hakkan nutma.

Ma olen ennast päev otsa päris õnnelikult tundnud. Ja häid laule kuulan. Wow.

Mu õde mängib viiulit. (:

Now I'm singing wiht my gay voice to let you know that I am sensitive. Yeah, I'm singing wiht my gay voice. Teenage girls love that sensitive voice.

You're positive that noone will want to listen to this.

Ma läksin täna titeka rallimängu peale närvi. Ei. Kõik on korras.

Ma tahaks seda kolmandat pilti tänases postis joonistada. : D : D : D

Mu blogger paneb vigast. Mismõttes Rebeka kirjutas viis päeva tagasi viimati, kuita on vahepeal kaks posti teinud? MISASJA? Ja miks Kaili uut posti ei näidanud? A PS'i oma näitas.

I try to live without regrets.

You change your mind like a girl changes clothes.

Ma olen imelik. Istun omaette arvutis, klapid peas ja lambist hakkan tõmblema. Imelik.

Ma ei saa pilte üles laadida. Ma vist hakkan nutma.

I hope you hang yourself with your H&M scarf
while jacking off listening to Mozart.


TQ ja teised Q'd jäävad ära, sest mu blogger paneb vigast.

Ma tahan vanni.

2 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

ma mõtlesin meie koolikodulehe kohta täna täpselt samamoodi.
lamp nagu. võiks rohkem infot olla seal vahel.
:)

-Merilyn ütles ...

Ei mille jaoks?

 

Blog Template by BloggerCandy.com