neljapäev, 15. oktoober 2009

Mida teha kui näed, et hävimisohus loom sööb hävimisohus olevat taime?

Mis juhtub, kui kaks väga kangekaelset inimest hakkavad korraga jonnima? Viisteist minutit keset tänavat seisu. Harrastasin seda täna Miiaga. Jap. Ma ei liialda, kui ma ütlen 15 minutit. 20 oleks liialdamine ja 10 oleks valetamine. 15 minutit on täpselt.

Miks FML vigast paneb mu pihta? Ma ju tahaks lugeda, a see paneb vigast. /: MIS FAKING MAINTENANCE MODE??!!

Närvis? Mina? Ei!

Ma vihkan ennast selle mata nelja eest. LOLLID VEAD! Mismõttes ma ei pannud sulge? Selle eest sain nelja! Muidu oli ainult 1 vastus kümnest vale. ): A noh.
Ma vihkan ennast keemia nelja pärast ka. Miks? Jälle. Lollid vead. 2,2,3,3 tetrametüülbutaani asemel kirjutasin mina 2,3 tetrametüülbutaan. Rohkem lolle vigu ei mäleta. A teadmine, et ma oleks võinud viie saada, kui ma oleks seda märganud... Masendav!

Ma tahaks vb... Midagi teha. A ma ei tea.

Ma pean ühte asja liimima ja ühte asja kirjutama. Aega on. : D

Ma jagaks pilte, kui mul oleks mida jagada. Haha! : D Mul ongi ju! : D

Ilusad vihmase ilma pildid on ka:
See oli lihtsalt numps.
Ja see mulle ka meeldis.
See on sünge ja kurb ja rõõmus ja ma tahaksin seda joonistada.
Ma armastan seda sinist laiku asfaldil vihmavarju all. Ma tahaks seda ka joonistada.
Sellist vihmavarju tahaks. : D Kujuta ette, et kõnnid mingi õpetaja ees selle vihmavarjuga. : D Nii hullult tahaks. : D
See on nii numps, et ma nii hullult tahaks seda joonistada.
See meenutab mulle Rebeka kahe aasta tagust pilti. Mulle meeldivad mõlemad.
Otsisin vihmaseid jalgu. Leidsin need. Tahaks neid ka joonistada. : D
Ma vist ei pea mainima, et ma ka seda pilti armastan ja seda joonistada tahan.
Ämm.. No words to add. Miks? Esiteks! Sellise pildi saad siis, kui paned guugli otsingusse "suton" see tähendab Twilighti! Ma tean, sest ma olen veetnud viimased kaks kunstat erinevates keeltes Twilighti kirjutanud.

Ma ei oska hetkel vist rohkem midagi öelda... Ma ütlen siis, kui ma oskan. (:

Kommenteerisin ükskord Liisi blogi. Sain sellise Voed Verificationi. Vahel on hea, et need pole maha võetud. : D

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com