kolmapäev, 30. september 2009

You are my destiny.

As a matter of fact, yes. Ajab närvi, kui sa ei suudas mulle midagi rahulikult öelda, kui sa vaatad mind sellise pilguga, nagu ma oleks loll ja kui sa arvad, et ma ei saa hakkama. Sa ei ole minust nii palju üle, kas tead.

Wow. :D Millal me viimati rääkisime? Ahjaa. MILJON AASTAT TAGASI! :D

Ma lisan pilte:
Poseidonit ei armasta, siis sind pole olemas.
Tädi. :D:D:D

HAhahaha. :D:D Arvake ära, kes naeris. That's right! MINAAAA!! :D
Tehke võidu, kes arvab enne ära, et siin dimdumim kirjas on. :D:D
Uue telefoni sain ka. Tal ei ole veel nime. Feil, ma tean.

Ja ps. Meil Kätuga on nüüd ühesugused hiiglaslikud vihmavarjud. :D

2 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

ok mind pole olemas!
ja normal tädi
jaaa dimdumim jee :)
ja siis veel, et su uus teloo
omg kui näen siis näpin seda täiega :)
tänks :)

-Merilyn ütles ...

Mind ka ei ole. :D
DIMDUMIIIMMMM!!! :D Mu lemmik. :D
Päris numps, eksju? Pean aint kähku mäluka muretsema.

 

Blog Template by BloggerCandy.com