neljapäev, 28. aprill 2011

And if a double-decker bus crashes into us...

Maret imestas, et kuidas ma oma anonid ära tunnen. Seletasin talle. Ma ei tea, kas ta sai aru...

Istusin arvutis, vaatasin tuimalt ekraani ja naeratasin omaette - mõtlesin oma industrialist. Ma tean, et ma saan selle! Ma tean! Ma tahan seda nii väga, et ma saan selle endale.

Leidsin ühest netipoest suht odavalt selle kleidi, mida ma tahtsin endale lõpukleidiks. Aga... Ma ei tea enam, kas ma tahan seda, sest see on väga mu üheksanda kleidi moodi. Värv ja balloon ja puha... Ma ei viitsi sulle seletada. Või ei taha... Või ei oska... Hmm... I wonder...

Tegin plaani küllaminekuks. (:

Võidan CH t-särki. Üks noormees leidis, et ma olen HP fänn, sest mu veebilehitseja taust on HP7... Tal oli õigus! Ja siis ta näitas mulle midagi ägedat... Arvas, et mulle meeldiks see. Meeldiski! :D

Homme on ühiskonna eksam. Ma vaatan kiirelt 2010 aasta oma lõpuni, loen veidi õpikut ja puhkan end homseks ilusti välja. Ma saan hakkama!

2 sisemonoloogi.:

Anonüümne ütles ...

Anonid??

-Merilyn ütles ...

Anonüümsed.

 

Blog Template by BloggerCandy.com