kolmapäev, 6. aprill 2011

Äpu.

Helena helistas mulle eile. Ütles, et luges mu blogi. Seda kohvri oma vist? Ei meenu hetkel. Ja ütles:"Lugesin siin su blogi ja mina lugesin seda niimoodi:"nänänänäänänänännnäääää minu elu imeb nännnääännnäää üääää!"." Mina kodus naersin.
Heeringas veenuse õlal üks škets on see. Sa vist ei saa aru. Mina aasta lõpus tahan saada.

Täna oli natukene nagu ilus päev. Hommikul oli ilusam. Mitte, et mulle meeletult meeldiks see vihm & värki, aga... Okei, tegelt hetkel veel meeldib ka - sulatab ju lund, mida muide on palju-palju vähem! (Y) aga läksin mina täna hommikul seelikuga kooli. Selle seelikuga, mis sa mulle andsid, Helena. Naljakas oli. See on natuke teistsuguse lõikega ja mul on koguaeg tunne, et mul on tagumik paljas. Kuidagi tundub selline. Aga ikkagi.
Läksin matasse, tegin tööd. Hindelist tööd. Andsin töö õpetajale. Ta ütles, et ma näen täna ilus välja. Naeratasin ja tänasin teda. Egoboost.

Läksin peale kooli otse Pireti juurde, et tema lapsi hoida. Hoidsin peaaegu ainult ühte last, sest teine viidi sünnipäevale. Vaatasime Ingeriga multikat ja ma tundsin, kuidas hakkasin ära vajuma. Olin väsinud. Miks? Lugesin eile öösel kella kaheni Keisri Hullu, tõusin täna kell kuus ja lugesin seitsmeni Keisri Hullu. Olin kaheksa tundi koolis. Kiirustasin 2 kilti kooli ja sama palju Pireti juurde. Tundsin, et olen väsinud. Silm vajus kinni. Tegin silmad lahti, väike Ingeri vaatas mulle väga lähedalt otsa. Väga lähedalt. Natukene ehmusin, aga siiski tundsin end hästi. Naeratasin talle ja nii paar korda veel, kuni tundsin, et saan vist nüüd hakkama ja juba jaksan. Ja jaksasingi.

Piret tõi mu koju. Emme tuli kohe kööki. Ütles, et Riina saatis mulle sünnipäevasööki. Ma lootsingi, et ta seda teeb. Tegin külmkapiukse lahti, võtsin purgi kartulisalati ja karbi napoleoni koogiga ja laulsin Miiale mõttes sünnipäevalaulu. Mõttes, sest ma reaalselt ei oska laulda. Vähemalt ei ole seda väga ilus kuulata. Kirjutasin Riina lõustaraamatu seinale tänusõnad ja nautisin oma elu. Emme, issi, Maret & Mattis jätsid mulle tüki kodus tehtud meekooki ka. Kiusatus on see nüüd ära süüa, aga ausalt öeldes on mul kõht väga täis. Ma vist ikka ei söö täna.

Teisipäeval sõin ühe korrapärase jänese. Tuli meelde lambist. Kunagi ehk saan sellest vabalt rääkida, hetkel veel eriti ei julge... Igaks juhuks. (: Kes teab, see teab.

Arutame lõpulaulu ikka veel. Mulle meeldivad kaks laulu Orelipoisilt. See Alles Jääb & Valss. Ma olen teadlik, et ma ei pea kirjutama suurte tähtedega laulude nimesid, aga see on sisseharjunud ja ma ei oska enam muud moodi.
Also arutasime Maarja & Kätuga koju tulles teisi variante lõpulauluks. Näiteks I'm too sexy for my shirt. Aga[!] I'm too sexy for my school, too sexy for my school, so sexy it hurts! I'm a student, if you know what I mean. When I read my heavy book in the hallway. Yeah in the hallway. In the hallway, yeah! When I read my heavy book in the hallway!
Või siis... Bruno Mars - Grenade. Laulaks koolile ilusti viimase laulu:I'd throw a grenade at ya! Jee-jee! Haha. :D
Või siis... Meil oli veel mõtteid... Aga ma hetkel ei mäleta.

Ja minu arust sobiks Jaan Tätte Sõprade Laul nr.6 ka suht hästi...

Näen mu sõber, su silmad on väsinud.
Ära naera, on väsinud jah!
Mida näinud küll oled või läbinud
Ja su sõnad on väsinud kah.

Olen hoidnud su jaoks oma varandust,
et kui raskeks kord läheb su tee
Küllap mäletad veel minu vana ust,
küllap lahti kord selle veel teed!

Tule võta mu aega, sest aega mul on.
Tule vaatame taeva, seal midagi on.
Palju muud mul ei ole, kuid aega mul on.
Tõesti aega mul sinu jaoks on.

Lähme kõnnime jõeni ja tagasi!
Ja siis istume trepil üks tund.
Magad seal, kus ka viimati magasid,
ase tehtud ja ootab su und.

Ära midagi erilist kaasa vea,
kõike on, või kui tõesti just näed.
Kohvi kõrvale olla võiks palju head.
Hommik kestab meil siin terve päev!

Tule võta mu aega, sest aega mul on.
Tule vaatame taeva, seal midagi on.
Palju muud mul ei ole, kuid aega mul on.
Tõesti aega mul sinu jaoks on...

Ja assaraisk, kui hästi sobib kohati see:

Tundub, et on löönud ära mingi kell
ja sellest märkamatust hetkest olen hell
kui ma kuulen et mul kõik on alles ees:
et valla minu ees kõik teed ja veed

Kui juhtub ka, et miskit on veel ees
siis on see ammu juba varjul minu sees
isegi kui keegi juhuslikult just
jääb seisma, ja puudutab mu ust

Ma tean: ta tuleb ja juba on teel
ta jaoks on olemas päev minu sees
kui tunnen - kuis puudutab ust
siis tean - see on tema just

Ma otsustasin täna armuda
ja seisundisse sesse tarduda
olen tühi, olen vaba, olen siin
ja ootan, kelle enesega viin

Ei mõtle, et siin lõppeda võiks retk
mind erutab me kohtumise hetk
ma tahan tunda: see on tõesti tema
ja jääda seda hetke igatsema

Ma tean: ta tuleb ja juba on teel
ta jaoks on olemas päev minu sees
kui tunnen - kuis puudutab ust
siis tean - see on tema just

Ei mõtle enam halvale või heale
ma tahan olla lähedal ta peale
ei mõtle oma tunnet häbeneda
tahan öelda mida näen, kui vaatan teda

Ma luban, et vaid üliväikse viivu
ma seisan talle liiga lähedal
ja juba mõtted lehvitavad tiibu
ükskõik mis teen ma tean on lähedal

Ma tean: ta tuleb ja juba on teel
ta jaoks on olemas päev minu sees
kui tunnen - kuis puudutab ust
siis tean - see on tema just

Mu jaoks ei ole eilset ega homset
ei läbikäidud ununevat teed
kui istusid mu süles maial kombel
siis istud nõnda igaviku veel

Kui olid ühel öösel minu hoida
siis alati kui loojumas on päev
kui aknaruudust hõbevalgus koidab
sind jälle oma ukselävel näen

Ma tean: ta tuleb ja juba on teel
ta jaoks on olemas päev minu sees
kui tunnen - kuis puudutab ust
siis tean - see on tema just

Mitte terve laul, aga siiski. Mulle meeldib see laul, niiet ma ei ole vist päris erapooletu...
Ja see:

Läbi käia ei jõua me kõiki teid,
aga jääb ka meist endast kord maha
hõõguvaid lõkkeid ja sädemeid
ja üks väikene vingerdav rada.
Ja kui satub kord keegi me rajale,
ega tea kust see algab või läeb,
saab ta toetuda mändide najale,
kust kaugele merele näeb.

Raira-raira-raa, raira-raira-raa
saab toetuda mändide najale,
kust kaugele merele näeb.

See on tee, kus on metsi ja rabasid.
see on tee, kus on laukaid ja järvi,
kus hetki on kergeid ja vabasid,
palju sinist ja rohelist värvi.
See on tee, kus on vajutud mõttesse,
see on tee, kus on leidunud aega,
kus öösel on vaadatud lõkkesse
ja päeval on vaadatud taeva.

Raira-raira-raa, raira-raira-raa
kus öösel on vaadatud lõkkesse
ja päeval on vaadatud taeva.

See on tee, kus on rõõmusid jagatud,
kus on mindud lihtsalt et minna,
on lahtise taeva all magatud
ja jahedust tõmmatud ninna.
See on tee, kus on puhatud jalgasid,
siin on pea olnud kellegi süles
enne kui uuesti algasid
oma minemist mägedest üles.

Raira-raira-raa, raira-raira-raa
enne kui uuesti algasid
oma minemist mägedest üles.

Ja kui me ennast nüüd sümbolistlikeks peame, sobib Ojalaul ka.

Vesi ojakeses vaikselt vuliseb.
Ta endal laulu laulab, laulab uniselt.
Ta vahtu tekitab, on külm.
Ta päikest peegeldab, on külm.

Üle kivide ja mätaste
vesi vaikselt pehmelt voolab.
Ta väga rahulil, on küll.
Ta väga rahulik, on küll.

Iga vesi jõuab ükskord jõkke
Ta selleks ületab kõik tõkked!
Kuid varsti ojja tahab tagasi,
ta oma koju tahab tagasi!

Iga vesi jõuab ükskord jõkke
Ta selleks ületab kõik tõkked!
Kuid varsti ojja tahab tagasi,
ta oma koju tahab tagasi.

Vesi ojakeses vaikselt vuliseb
Ta endal laulu laulab laulab uniselt
Ta vahtu tekitab, on külm.
Ta päikest peegeldab, on külm.

Üle kivide ja mätaste,
vesi vaikselt pehmelt voolab.
Ta väga rahulik, on küll.
Ta väga rahulik, on küll.

Iga vesi jõuab ükskord jõkke,
ta selleks ületab kõik tõkked.
Kuid varsti ojja tahab tagasi,
ta oma koju tahab tagasi.

Kaila pakkus välja ka midagi Olav Ehalalt. Ma Tahan Olla Öö on muide Tätte sõnad! Aga see on mingi... Armastuslaul. Kuidas oleks näiteks... Ära Karda Mind? See on ka armastuslaul... I give up! Tõeline Jõud? Lambalaul? Ma tõesti ei oska pakkuda... Okei - laulame seda! Ei? :D

Aga mina ei ole mingi otsustaja. Mina olen hetkel väsinud inimene, kes suvalt võtab endale vabaduse teiste blogidest rottida häid lugusid ja jagada neid ka enda lugejatega. Siinkohal tervitan tütarlast, kes peab blogi pealkirjaga I love to watch you when you're dancin'.


0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com