pühapäev, 24. aprill 2011

One day, I'm gonna whistle


Ükskord, kui suvi oli. Ronisin puu otsas. Puu oli just maha kukkunud. Tundus hea mõte selle otsas hoorata. Ma ei tea, miks. Osalt võib-olla sellepärast, et ma ei olnud kunagi saanud selle puu otsas päriselt ronida. Esimesed oksad olid liiga kõrgel ja puu liiga vana. Kasutasin juhust ja ronisin puu otsas...Üks teine kord värvis Maret juukseid ja mina tegin Mattisega reidikaid. Vahet pole, et meil kummalgil reiti pole. Ma ei tea... Ma ei suuda otsustada, kas mulle meeldib see pilt või mitte, aga tundsin, et pean jagama teiega. No reason suht.

Kirjutasin eile ja täna endale kirjandi konspekti ühte kohta. Mõtled, et olen rumal, et seda nii hilja tegin. Mõtlen, et ei ole. Ma tegelikult ju kirjutasin läbi ja see jättis mulle asjad paremini meelde. Neli lehte konspekti ei ole paha, ma leian. Korra mainisin Spongebobi ja korra Chuck Norrist. Tahad mu konspekti? Ma võin lahkelt jagada, sest ma tahan, et ka sinul hästi läheks.
Ilmselgelt kirjutan liiga kaua. Aga ma panen selle siia ülesse, kui sa seda tahtma peaksid veel. 40 päeva on vist aega...

Vaata kahte printskriini. Üks sellest, mida ma juba ammu otsisin, teine mina niisama FB's trollimas.
Vajuta pildile, näed normaalsemalt...

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com