neljapäev, 21. aprill 2011

I don't think that you'd understand...

Ma ei tea, kas ma olen rõõmsameelne. Aga ma tulen selle juurde ükskord tagasi. Praegu ma lähen olen õnnelik selle üle, et kool on läbi ja et ma saan hakkama! Ja õhtul on pidu. Ma ei lase sul enda meeleolu täiesti ära rikkuda, sest erinevalt L'Oréali kasutajatest, ei ole sa seda väärt.

Mu põlvikutel on ikka küljes roosad paelad ja kuna ma need sinna kinni õmblesin, jäävadki need sinna. Ma ei tahagi neid ära võtta. Ma mõistan, et see oli totally unrelated, so watch me pretend to care.
Ühest tumblr'ist tuli kohe teemakohane pilt. Aga teate mis? Mina ei igatse. Ma ei ole veel läinud, aga praegu ma ei igatse. Ma tean, et lähen ainult konsultatsiooni veel tagasi ja ma ei tahagi rohkem. Kõik. Ma võib-olla igatsen seda mingi... Septembri alguses? Aga praegu Idgaf.

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com