reede, 15. aprill 2011

Not what you think we are...

Olen uhke enda pihta. (: Natukene uhke. Pooluhke, ütleks. Aga siiski uhke. (:

Pean kirjutama ühe kirja ja siis veel ühe ja siis veel 13 või 14. Saan hakkama. (:

Pean võileivablogima natukene oma päevast, sest muidu sa ei teagi, et mu hambad on terved ja et mu tarkusehambad kasvavad otse. Või siis sa ei teagi, et ma käisin esimest korda elus röntgenis. Või siis, et... Või et ma lähen täna maale. Sa ei teaks, kui ma ei võileivablogiks. Ja sa nutaks, kui sa ei teaks. Ma tean sind küll. Nutaksid kolm ööd patja, kui sa ei teaks, mida ma hommikusöögiks sõin. Aga kui sa juba tark oled, siis sa tead, et ma ei ole mingi viimased neli aastat, kolm vähemalt, hommikust söönud. Siis sa ei tohiks enam patja nutta sellepärast. Aga sa nutaks küll, kui sa ei teaks, et ma käisin rattaga koolis ja olin õnnelik oma tervete hammaste üle. (:

Teisipäeval käisin Mattisega õues. Ostsin pumba oma rattale. Või oli see kolmapäev... Ma enam ei tea. Aga ma käisin Mattisega liivakastis mängimas. Noormehele meeldis kühveldada. Mulle meeldis teda vaadata. Rõõmsameelne noormees ämbri ja kühvliga. Ja liumägi ja redel ja kiik... Noormehele meeldis.
Ja siis oli mänguväljakul kaks esimeseklassi poissi. Nad rääkisid omavahel. Ma kuulsin. Justnimelt kuulsin, ei kuulanud eriti. Üks neist vaatas Pilvede All ja mingit Kättemaksukontorit või midagi. Teine vaatas IT-planeeti. Ei. Seda vaatasid nad mõlemad. Üks neist poistest vaatas Kariibimerepiraate, teine mitte. Teisele ei meeldi sellised filmid. Ühe telefon helises. Ema vist. Lõpetas kõne ja ütles teisele, et ta peab kell seitse tuppa minema. Teine ütles, et ta võib kella kaheksani olla. Esimene ütles, et ta ei või, et ta peab ikka koju minema. Ja siis:"Kui mind ei ole, siis sa võid kellegi teise ka võtta." Teine vastas:"Ma olengi võtnud. Kevini võtsin ükskord ja ta ei meeldi mulle." Ma naersin mõttes. Oli naljakas...

Helena helistas. Lähen maale kohe. Nad toovad mu ilusa kohvri siia ja siis ma lähen üle pika aja jälle maale. Tahan minna juba nüüd. Nüüüüüüüd!

Ilusat elu sulle! Ma loodan, et sul tuleb kena nädalavahetus! Liigu värskes õhus, kui saad. Teeb sulle head, usu mind. (:

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com