pühapäev, 17. aprill 2011

Olin maal.

Ei mitte asumisel. (:

Mul oli väga tore, et sa teaks. Ma ei hakka sulle üksikasjalikult seletama, mida ma tegin, kuid mainin ära, et panin mootorsae tööle, sattusin ekstaasi, saagisin puu, sattusin ekstaasi, raiusin kirvega saetud puid pooleks, sattusin ekstaasi iga kord kui ühekorraga puu pooleks lõin.
Jalutasin kummikutega porilompides. Panin jalga katkised ja veidi mustad kummarid, läksin Järva-Jaani poodi, mind vapsee ei kottinud. Üks düüd oleks mu ülekäigurajal alla ajanud - rääkisin iseendaga ja läksin edasi.
Tegin vahvleid ja vihastasin enda peale. Ja masina peale.
Magasin enda õla paigast ja hommikul oli mul kael krampis. I miss my bed. Siuke tunne, et kuhu ma ka ei lähe, ükskõik, kui mitmeks päevaks, aga vähemalt üheks ööks, ma pean võtma kaasa enda padja, siis jään ellu.
Käisin Maretiga uisutamas. Päris tore oli, kuigi ta koona pani.

Istun siin niisama ja otsustan iseendaga suheldes, et on õige aeg magama minna. Aga ma tahaks juua pool liitrit vett. Külma vett. Või rohkem. Ei ole oluline.

2 sisemonoloogi.:

Anonüümne ütles ...

viimane on heaa :D:D:D:D:D
tegelt tahtsin küsida, kus su maa on?

-Merilyn ütles ...

Mu maa on 41 kilti siit umbes eemal. Rammal. Seal kus ma praegu käisin.
Teine on väätsalt eemal natsa. Paidest mingi 15 kilti umbes...

 

Blog Template by BloggerCandy.com