reede, 4. september 2009

Ent sedamööda, kuidas elu neid aina tihedamalt kokku liitis, pikenes sisemine vahemaa, mis naist mehest lahutas.

Pold netti. Masendav. On nohu. More masendavam. Täna on kunsta, Rebekat ei ole. The most masendav.

Rebeka, tead? Virve tunnis pidime midagi lugema. Siis Virve ütles:"Merilyn," Ma mõtlesin, et oumaigaad! ma pean lugema hakkama. "Who is absent in front of you." "Rebeka." Masendus.

Lady Gaga on nii mõtetu eit. Ma ei mõista teda. Üldse.

Mul on süda paha ja tänu sellele, et kool algas olen ma nolifer ja kirjutan jälle kaks lauset postiks. Olen lahe, mis seal ikka.

Ja Rebeka. Sa ei kujuta ette, kes tont minuga samas prantsas käib. Ok. Vist kujutad. Võib ma kordan ennast? TONT!

Lihtsalt üks asi, mida meenutada ja mis naerma ajab. :D


Edit. (:

Ainuke hea asi, mida ma Brünost mäletan:


Haha. :D He is the white Obama. :D

Mõtlesin, et vaatan, et mis BIO mul on. Mul oli neid kaks. Wow. Ehmatasin. :D

Vaatan vidjot kuidas abse feikida. Wtf?

Mõtlesin, et hakkaks Sweeney Todd'i vaatama. Ma ei tea, kas ma viitsin... Mis täna üldse telekast tuleb? Ise küsin ise vastan. Aa kena. Mitte midagi.

Kunstas oli tore. Ja ma loodan, et Rebeka saab terveks. Ja et Ants tuleks tagasi. Ja ega ma Aablast ka ära ei ütleks...

Pursebuzz.

Ma olen väsind. Vaatame Maretigs filmi.

Tahtsin öelda, et sain uued prillid ja WOW! Ma näen jälle. :D

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com