teisipäev, 22. september 2009

A few yards apart from each-other in a narrow moonlit lane

26
Nii kaua sõitsin mina Kaili maja juurest oma ukse taha. Täpselt enda korteri ukse taga vajutasin Lauri kinni. Nüüd arvutasin. 26 minutit.

רבקה says:
a sellel pole message'it eks.
-Merilyn says:
Mu arust küll mitte. :D
רבקה says:
siis on kõik jah :D
tänud veelkord
-Merilyn says:
Mis see message on? Ära hüppa kaljult alla, su vampiirist elu armastus läheb teeb enesetapu, kui sa shapeshifterist parim sõber su ära päästab?
רבקה says:
:D

Oleme lahedad, ma tean. :D

Tahtsin teile midagi soovitada. Sõitke ratastega, inimesed. Ma tundsin ennast nii õnnelikult, kui ma sain taas üle pika aja rattaga sõita.

Esmaspäeva õhtust räägiks. Oli pääääris positiivne, mu arust. (:

Sain oma kunsta pildi valmis. Päris kena tuli. (: Selline oli algne pilt:
Päris selline ei tuld, aga väga mööda ka mitte mu arust... A noh. Mida mina ka tean.

Ma parem lähen loen oma Bovary läbi. Mingi... 90 lehte vist veel! Jippiajee! Oh joy!

Enne veel. Eile googeldasin T-särke. Kirjadega T-särke. Siin on mõned:
Ps. Jägige kolme viimase särgi värviasetust.
Naera natuke.

Mõni teine kord jälle. (:
Algselt pidi olema 1 TQ. See Hate. Ja siis ma mõtlesin, et ma ei ole nii emo, et seda ainukesena panna. Ja võtsin järgmise. Enne, kui selle siia lisasin avastasin, et selle nimi on Hatred. Ja lisasin ikka. Lugesin läbi ja nüüd saan aru. See sobib siia.

2 sisemonoloogi.:

Liiiiiiisu ütles ...

Muide mu isal on üks nendest särkidest :D:D

-Merilyn ütles ...

:D:D Milline? :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com