laupäev, 26. september 2009

Kõik saab korda.

Ma igatsen seda aega.
Ma igatsen seda aega, kus hommikul võin nii kaua magada, kui ma tahan, aga ma siiski ei tee seda.
Ma igatsen seda aega, kus ma võisin minna õue ilma, et oleks pidanud koormama ennast kampsuni ja jopega.
Ma igatsen seda aega, kus ma võisin tuduriietes ja paljajalu õue astuda, ilma, et mind oleks imelikult vaadatud.
Ma igatsen seda aega.
Ma igatsen seda tunnet.
Ma igatsen seda tunnet, mis on minu kõhus, kui rohulibled mu paljaid varbaid kõditavad.
Ma igatsen seda tunnet, mis tekib minu ajus, kui hommikul mind äratab kuum päike mulle näkku paistes.
Ma igatsen seda tunnet, et ma tean, et ma ei pea mitte midagi tegema.
Ma igatsen seda tunnet.
Ma igatsen vabadust.
Ma igatsen suve.

Edit. (:

Ma ütlen, et mind ei häiri, aga tegelikult häirib. Ma ütlen, et mul ei ole midagi viga, aga tegelikult on. Ärge saage valesti aru. Ma armastan teid. Aga ma olen ka inimene. Suhtlemisvajadusega inimene. Ma vajan suhtlust sama palju nagu iga teine. Ma tahan, et minu käest küsitakse, kuidas mul päev läks. [Siin kohal tervitused!] Ma tahan ka olla mingis vestluses tähelepanu keskpunktis. Ma ei saaks öelda, et seda just tihti juhtub.

Sain südamerabanduse. Tipsy jalutas värske värvi peal. A õnneks midagi ei juhtunud. Peale selle muidugi, et mina olen niisama koba ja ei oska normaalselt kirjutada.

Tere. Olen Merilyn, olen seitseteist aastat vana ja mul on probleem. Mul on kaelafetiš. Mu lemmik pilt endast: [Jah, olen piisavalt ego, et seda tunnistada]
Tänud Maarjale, kes tegi selle pildi siis, kui me käisime Soome reisil. 17.08.08. Jah. Head ajad.


:D Kolasin ühel lehel ringi. Tsekkige seda. :D :D See on üks T-särgi tekst :D:D:D

SHUT UP AND PUT YOUR MONEY WHERE YOUR MOUTH IS!

Ma tahan teisipäeva, sest et ma tahan kunstiringi. Ma muidugi ei tea, mida ma joonistama hakkan seekord, aga noh. Ma tahaks kaela pilti lõpuni teha. [Ma ütlesin, et mul on fetiš!] Ma tahaks Mapile ühe asja juurde joonistada.

Otsisin Google'ist "perfume ads". Üks tulemus:
Haha. :D

Perfect body:

A davai. (: Näeme millalgi jälle. (:
Dog tags on minu teema, Iisrael Rebeka teema. Meie teema?
A davai. Siukseid tahaks:

Ok. Never mind.

4 sisemonoloogi.:

Maarja ütles ...

i'm so adjective, i verb nouns :D:D:D:D:D

-Merilyn ütles ...

:D:D See ajas mind ka niiiii hullult naerma lihtsalt. :D:D

רבקה ütles ...

tänan nende ilusate piltide eest!

kuidas päev läks?

-Merilyn ütles ...

Võta heaks. (:

Päev läks kenasti. Ja sinul?

 

Blog Template by BloggerCandy.com