reede, 25. september 2009

Wands directed at eachothers chests.

Las ma naeran natuke. :D Toomas & Villu tahavad mind Rabarockile vedada. :D Las ma naeran natuke veel. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D


Kena pilt, kas sa ei leia?

Võtsin täna raamatukogust kaks raamatut. Anette-Marlen Ott - Katriin! ja Kevin. Ei ole väga head. Selles suhtes, et ma natsa juba koolis rääkisin. Kes ütleb suulises kõnes "we??" ? Kes ütleb? Täpselt! MITTE KEEEEEEGIIIII!!! Veel üks jube näide, kuidas kolm parimat sõbrannat ei räägi:"Ma vihkan matemaatikat!" kaebles Samantha. "Teie kah või?" Hellooo! Kui sa oled kellegagi parim sõbranna, siis sa tead, mida ta vihkab ja mida mitte. Need kolm beibe olid Isabel, Amalia ja Melodi. Ja tegevus toimub küll eestis.
Google Image'ist otsisin "Keira" Esimese res tulemused:
Jah. Mõtlesid nime Keira ise välja. GOOGELDA kui sa midagi ei tea!

A davai. Ma hakkan varsti kunsta minema. Mulle meeldib joonistada. Seekord joonistan söega oma ketti. (:

A davai. Ma ei oskagi täna midagi öelda nagu. Naljakas.

Edit. (:

Kunsta oli success! Ma sain ühe tunniga pildi praktiliselt valmis. Wow, eks? Natsa on vaja veel kohendada, aga teisipäevaks võin juba uue töö otsida. :P Ma ei tea, mida ma joonistan järgmise. Hundikäpajälje vb... Ma ei tea ka ju...

Pyzamil kolasin ringi ja otsisin endale uue template'i. Seekordne on päris kena mu arust. Ma küll ei tahtnud päris sellist, aga noh. Ma ei leia omale kunagi sellist, nagu ma tahan. Ja see on väga kena mu arust. Muidugi on mul vaja mõelda uus pealkiri ja särki-värki. A noh. Ehk elan üle. :D

Pyzamil kolades leidsin pilte ka. :D


No Quotations
New MySpace Layouts






I Miss My Ex
Make your Twitter look amazing withFree Twitter Backgrounds






Go Away
Make your Twitter look amazing withFree Twitter Backgrounds





Don't Give a Damn!
Make your Twitter look amazing withFree Twitter Backgrounds





Think I'm Sarastic?
Grab a Funny Picture from pYzam.com





I'm Awesome
Graphics





Crap Popup
New Graphics





only thinking of you
Spice up your Twitter with some href="http://www.twitterbackgrounds.com/custom-twitter-backgrounds">Twitter Backgrounds





Dancing in the Rain
Myspace 2.0 layouts





Stress
New Graphics





Hate everyone equally
New Graphics





Get Along At Work
Spice up your Twitter with some href="http://www.twitterbackgrounds.com/custom-twitter-backgrounds">Twitter Backgrounds





Attitude Is Not Enough
Make your Twitter look amazing withFree Twitter Backgrounds





Vot. (:

:D:D:D Kuulasin just Astrology With Aquidward'it. :D Sõnni oma oli. :D:D:D Lõpulause: My prediction to the coming year: You will eat a wide variety of different foods. :D:D:D:D:D:D O rly?

You know me better than I know myself and I know myself pretty well.

Ma tahaks juba teisipäeva, sest ma tahan joonistada. Ma tahan kunstas joonistada. Kodus ei ole üldse nii põnev. /:

6 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

ajaaaa.. ma tean. stiinas oli see, et mingi mõtles ise nime " Keira " välja..
haha päris kaa ju .

-Merilyn ütles ...

No täpselt. :D FEIL! :D

Kaili ütles ...

mulle ka meeldib hullult kunstas.
mul on nii palju mõtteid kogunenud, mida ma teha tahaks, et ma ei jõua neid äragi teha :D:D

-Merilyn ütles ...

:D:D Küll sa kunagi ikka jõuad. :D

Anonüümne ütles ...

katriin on väga hea raamat !! kusjuures ma ütlen suulises kõnes we . kui sa ise parem oled , kirjuta ka raamat ! tahaks näha , kas su oma on katriinist parem !!! äkki mõtleski keira nime ise välja ? kust sa tead .
mina nt ei tea mis ainet mu parim sõbranna vihkab . loe KEVINI raamatu tagakaanelt ... " Enamus minu juttudest on saanud minu enese või mu tuttavate teismeliste eludest !!!!!

-Merilyn ütles ...

Ma ei ole kunagi väitnudki, et ma parem olen. Ja palju õnne talle, et ta raamatu kirjutas.

Nime Keira ei saanud ta mitte mingil juhul ise välja mõelda. Keira Knightley on siiski vanem kui raamatu autor. http://www.babynames.com/name/Keira Vot.

Aga ma loodan et sa elad ilusat elu. (:

 

Blog Template by BloggerCandy.com