reede, 18. september 2009

Kolmeteistkümnes küsimus.

Teeme võidu. Kes on viimase kolme päeva jooksul kõige rohkem kooli näinud. Ma arvan, et ma võitsin. Miks? Kolmapäev: Hommikul kooli, peale tunde koju. Veidi aega kodus, Alissale lasteaeda järgi, koju. Neljapäev: Hommikul kooli, koju, Alissale järgi, tema koju, lunastamisele. Reede: Hommiul kooli, koju, Alissale järgi ja koju. Jah. Ma olen viimase kolme päeva jooksul kõndinud seitse korda kooli ja tagasi. Ja see on midagi. Koolist sookale/aiavilja on juba midagi. Mu jalad on valusad.

Mul on pea mõtetest tühi. Ma lihtsalt ei suuda. Ma ei viitsi isegi mitte Amburi horoskoopi kirjutada. Ma võin sulle lisada täna pildi kuulsast amburist.
Walt Disney't on mõeldud selle all tegelt.
Ehk siis see onu. Kes muide kartis hiiri. Ja lõi maailma kõige kuulsama hiire. Ma ei mõista päris täpselt. Aga vb ma ei peagi mõistma.

Peaks minema ja koristama ja prantsa raamatut lugema ja magama ja sööma ja särki-värki. Ma ei viitsi. Kogu mu energia on läinud. Masendav lausa. A ehk jään ellu. Pean jääma. Muud üle ei jää.

Ma vaatasin. Mul ei ole mata riigi eksamit vaja. Aga mul on vaja kuue kuu peale kas 14 000 krooni või siis 12 000 krooni. Oleneb, kas ma valin Tallinna või Tartu. Tartu on odavam muide. A tegelt ma peaks uurima enne minekut töökohti ja elamiskohti. Kumb kokkuvõttes ikka odavam tuleks ja kus ma paremini hakkama saaks. Masendaaav! Ma ei tahagi meie koolist ära minna.

Mulle tuli meelde nali, mida Mariliis eile rääkis. Füsa klassi kohta. Ma arvan, et võin seda siin vabalt rääkida, sest asjaosalised ei loe. Ja kui ka loevad, siis ütleks väljendi, mida korra varem olen kasutanud samasugusel kujul. Tõesti ei anna keppida. Nali on järgmine. Füsa õps rebis jälle kildu. Nagu ta ikka rebib. C-kate tunnis. Ütles, et Blond naine ja brünett mees ei tohiks lapsi saada, sest nende lapsed tulevad punapead. Inimesed naersid. Mõne aja pärast Eku:"Paula onju tegelt ei ole nii? Sest minu ema oli ju blond ja isa brünett." Arva ära, kes naeris.

Taasavastasin, et Jon Lajoie on nii andekas. Mul ei ole sõnu, ma ütlen. Need kaks laulu on mu arust parimad:




Andekas mees ruudus! Ja pealegi näeb ta päris kena välja. (6)

Ja aeglaseima blogija tiitel läheb... Merilyn! Tänukõne! "Tänan! Kõik teie! Tänan, et te olete mulle toeks olnud! Igakord, kui keegi teist kutsub mind õue või sööma või räägib minuga msn'is segate te minu ülitähtsat toimingut kirjutada kiiresti blogi. Aitäh! Ainult tänu teile suudan ma kirjutada blogi kaks ja pool tundi ja seda mitte valmis jõuda selle ajaga! Te olete lihtsalt parimad! Selle auhinna pühendan teile kõigile, kuigi see jääb mulle! Tänan! Tänan! Ma armastan teid kõiki!"

Ja lisaks PPP. Potter Puppet Pals seekord. :D Ei ole Princess Protection Program. Kuigi võiks. /:

Viimane pilt on muide üpris hea laulu vidjost. One and the same:



Miks NB ütles minu eest ära? "I need some help, some inspiration?" "These words are my own, from my heart flown"? NB teab.
Natasha on päris lahe. Muide. The rest is still unwritten. Write it yourself!

Aa. Tahtsin midagi veel öelda. Teate ju, et kui millegagi hakkama saate, siis teised tulevad ja kiidavad. Ja siis sa pead ütlema näh, ei ole üldse ilus! Jumala rääm on! Blah-blah-blah. Kui ma ise omale kleidi õmblesin, ei hakanud ma niiviisi. Miks? Olen piisavalt edev, et tunnistada, et kuigi mul oli ka resto lõpus üks traagelniit veel sees, mis ma avastasin, siis tuli see mul ilusti välja. Kui prantsa õps küsis aasta algul, mida me armastame, ütlesin, et armastan oma blogi. Olen piisavalt edev inimene, et pidada blogi. Olen ka piisavalt edev, tunnistamaks, et mulle meeldib, millega ma hakkama olen saanud. Alati saab paremini, aga enda jaoks olen teinud selle peaaegu täiuslikuks. So. Stick it in your juice-box and suck it!

Virve ütles täna mingi... Read out. Ma hüüdsin sind, Maarja.

JUST STAY WHERE I CAN SEE YOU DOUSE THE LIGHTS!

Rohkem mul ei olegi teile vist midagi öelda täna. Nkn oleks, aga ma ei suuda midagi hetkel rohkem meelde tuletada.

Ahjaa. Olen kogunud erinevaid ütlusi. Ükskord, maja ees kuulsin, kuidas ük naine ütles:"Ega Silver on ka rohkem makaroni mees." Arvake ära, kes naeru tagasi hoidis?
Samal päeval tulin tagasi ja kuulsin, kuidas meist mitu aastat nooremad, ma pakun mingid teise klassi poisid rääkisid kõrgendatud häältel. Üks neist lausus järgmised täiskasvanulikud sõnad:"Türa, lase lahti! Putsi, lase lahti!" Ja mina juba arvasin, et noorus on hukas ja meie järelkasvul jääb sõnavaras sõnadest puudu.
Kunstiaja:"Peakupli all paiknev silinderjas akendega ruum." Mis see küll olla võiks? "Silmad paistavad silma!" O rly? "2D!" See oli selle kohta, et oli tasapinnaline, mitte ruumiline. "Millest on tahvlimaali alus tehtud?" "Basiilika!" "Rooma!" Üpris lampruuduskuubis.
Maarja bioloogias vist:"Mihkel Fe." Teeme võidu, kes naeris.
Emme täna hommikul:"Kullake, mis kell sina ärkad?" Mina:"Kolmteist minutit tagasi."
Alissa on lahe! Ütles, et läheb maale. Küsisin, et mis maal on, sest et ma tean, et tal peaks seal kutsa olema. Dialoog:"Mis maal on?" "Süüa." Tänapäeval lapsed teavad, mis on tähtis! :D

Rohkem ei ütle täna midagi. Keegi peab ju prantsat ka lugema. /:
Kaks asja, mis essana silma hakkavad?
Mul on nendeks asjadeks see capsis kirjutatud nimi seal keskel ja teiseks minu puhul twilight chatties.
Ainult kolm ja pool tundi kirjutasin seda paska. Eufooria.

4 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

MIDA PEKKI:d
ma olen
fail
fail
fail
fail
FAIL
ma ei mäleta, et oleks kirjutand nii :D
normal

רבקה ütles ...

ja BTW. see kus brünett mees ja blond naise asi ole..
omg arva ära mida ma mõtlesin kohe :D

ooooh yeaa redheads here they come :D

Maarja ütles ...

anna andeks, et ma ei kuulnud :D elu pikk post muide.

-Merilyn ütles ...

Ei ole fail. :D Jumala normaalne. :D
Sul on plaanis hakata punapeasid tootma? :D :D :D

Ma tegelt ütlesin üpris vaikselt ka. Ei olekski pidanud kuulma. :D
Ei ole ju nii pikk... Pikemaidki olnud.

 

Blog Template by BloggerCandy.com