esmaspäev, 7. september 2009

Toit.

Ajaloos Ants pani täna jälle vigast. No mida asja? Mismõttes ta tuleb ja ajab sellist juttu? No jah. Tal siiski on õigus. Naised suudavad teha mitut asja korraga, mehed mitte. Natuke saamatud. A mis seal ikka.

Birgit käis meil. Ta võttis fotoka ka kaasa. Kaks pilti tegi ja siis sai aku tühjaks. :D Lisan pildi oma vennaraasust.

Tõmbasin omale veel Forever The Sickest Kids'i laule. Nad on päris sellised... Normaalsed. Nad meenutavad mulle mingil määral FOB'i ja PATD't. Nad on küll nagu natuke midagi teist. Aga natuke nagu meenutavad neid. Nad on päris kuumad ka. Tšeki:

Naljakas, et ma ei leia enam, et mul oleks täna midagi öelda. Kõik on ju ikka sama igav, ikka on sama nohu, ikka on sama köha, ikka magab mul teises toas pool meetrit vennat.

Midagi oli veel öelda, a enam ei tule meelde.

TQ on Sophiele.

5 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

nii nunnu venna on sul :D
sinu moodi ka natuke :)

Maarja ütles ...

jaa, ma tänan. ma üritan:D praegu 38. elan üle (loodetavasti) :D tahaks homme tulla. ja ma olen nii kangekaelne, et tulen isegi vist:D

-Merilyn ütles ...

Me just arvame, et ta on Mareti moodi. :D

Kuule võta heaks. :D Tule jah. :D Muidu ei saa pildile tulla ju! :D

Maarja ütles ...

ee muideeee:D millal sa mu horoskoobi paned ah?:D me is getting (fast and) furious:D

-Merilyn ütles ...

:D:D:D Ma vahepeal unustasin ära need horoskoobid! :D Kohe kirjutan edasi. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com