teisipäev, 1. september 2009

Tal puudusid sõnad, polnud parajat juhust, ei jätkunud julgust.

Lugesin FML'e. Lisan PS'i FML'ist ja ühest kommentaarist:
Mõned inimesed ikka on kenad. :D

Kommenteerisin Ätu blogi. Veel üks põhjus, miks mulle VF ei meeldi:

Ma usun, et ma olen üks tüütumaid hommikuinimesi üldse. Kõigepealt olen ma hommikuti pahur, sest et ükskõik mis kell on liiga vara ärgata/tõusta. Ja siis kui ma olen üleval, siis ma panen muusika kõvasti mängima ja keegi ei saa enam magada. Õel as hell.

Kätu arvas, et ma peaksin hakkama lasteaiakasvatajaks, sest mul on lastega mingi connection. Wtf naine?

Eile õhtul lõpetasin õpikute paberdamise. Awesome as hell. Aga. Mina paberdasin rohkem, kui teie, sest ma, hea õena, aitasin ka Maretil õpikuid paberdada.

Jah olen lahe, kuulan Umbrellat.

Teen õhtul editi. Rohkem ei ole midagi öelda täna hommikul.

Edit. (:

Vähk: [22. juuni - 22. juuli]
Valitsev planeet: Tuima sentimentaalsuse valitseja Kuu.
Märksõna: Teatraalne iniseja, kes hullub muretsemisest.
Õnnematerjal: Hõbekest, kassisilm [mineraal], pärli imitatsioon.
Õnnepäev: Polegi
Taimed: Kõrvits, lehtsalat ja kaalikas.
Iseloom: Vähid on nagu ventiilita kiirkeetjad. Nad ajavad ennast nii stresst, et nende tavapärane arglik käitumine asendub maavärinasarnase plahvatusega. Muretsevad hullumiseni ja tunnevad, et neid kas kasutatakse ära või ignoreeritakse. Enamikul on Oidipuse kompleks. [lapse alateadlik kiindumus vastassoost vanemasse ning kiivus teise suhtes]. Neile meeldib igaühele kurta, nad tunnevad kahjurõõmu, kui kellegil on elus halvemini läinud, kui neil endil. Nad kasutavad kavalaid nippe, et saada mida tahavad. Vähid on kasutud psühholoogid, kuid ideaalsed patsiendid. Neil läheb paremini, kui nad ei mõtle karjääri tegemisele.
Kuulsad vähid: Tom Cruise, Sylvester Stallone, George Onwell.

Käisime Kailaga maksis ja laia tee lõpust veidi paremale nägime oravat. Lahe. Ma ei teadnudki, et Paides enam on oravaid. Wow.

Lähen hiljem Kaila ja Maarjaga kinno ka niiet... Lõpetan. (:

2 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

jaa, me nägime oravat, aga kes teab, mis elukaid Paides veel elab :S

-Merilyn ütles ...

Mine sa tea. Vb järgmine kord jalutab rebane vastu. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com