pühapäev, 20. september 2009

The two men appeared out of nowhere.

It starts off like a thousand other songs that you’ve heard before.

Arvake ära, kes eile kardulaid võttis nii palju, et süda läks pahaks? Minaaa! Luvvvzzzz potaatos! A ma ei vigise. Või siiski...

Except in this one they do a little do, do-do-do, doo do do dooooo.

Ma ei viitsi täna ka amburit kirjutada. Aga ma vist kirjutan ikka.

So you try to change the station but it’s playing on every one.

Ambur:[22. november - 21. detsember]
Valitsev planeet: Halbade naljade planeet Jupiter.
Märksõna: Sõnamurdja.
Õnnepäev: Neljapäev.
Taimed: Puuvõõrik, viigipuu ja mürr.
Iseloom: Ambur tahab hirmasasti meeldida ja ta lubab sulle tuua nii kui kui tähed, peaaesi, et ta saab, mida tahab. Kuid veidi hiljem mõtlevad nad tavaliselt ümber ega mäleta lubadustest midagi. Nende motoks on:"Tänased toimetused lükka kõik homse varna." Kroonilised hilinejad. Pankurid vihkavad neid, sest nad riskivad rahaga. Nad on allergilised kodutööde vastu, neil puudub taktitunne ja nende impulsiivsus võib põhjustada vägagi piinlikke situatsioone. Amburid on viletsad invwestorid, kuid lausa suurepärased pankroti tekitajad ja sportvõimlejad.
Kuulsad Amburid: Mickey Mouse [Walt Disney], Mark Twain, Frank Sinatra.

A bunch of shitty ass chords and lyrics recorded by a fucking moron.

Kolm erinevat AYO Technologyt juba. Vb ma peaks ka laulma õppima ja siis tegema sellest laulust ütleme... Ooperiversiooni vms. Sellist ei ole ju veel! Ja nii raske on mõelda originaalset laulu! Peaks ikka võtma tuntud laulu, mida on juba varem lauldud ka teises versioonis ja tegema veel kolmanda versiooni. As a matter of fact, yes. On PALJU häiriv.

You assume that the general public is not that stupid.

Ma ei oska kohe midagi öelda. Ma ei tea miks. Mitte millegi kohta ei ole mul arvamust täna hommikul. No mida? Mul on alati kasvõi millegi kohta arvamus.

You’re positive that nobody will want to listen to this.

Masendus tuli eile peale, kui ma avastasin, et maal Twilighti õunapuu küljes oli ainult üks õun. Masendav, sest et need olid nii perfektsed ja head õunad ja nüüd on nende aeg läbi. Ma ikka peaks ära sööma kasvõi selle ühe, mis ma koju vedasin.

But you are wrong…

Eile tahtsin vaadata Sweeney Todd'i, aga siis jäi ära. Masendav, eks? A ma vaatasin MTV Video Awardse! Taylor, Kristen ja Robert tutvustasid enne nägematut NM treilerit. Jah. See on see sama treiler, mis mul paar posti tagasi oli. Masendav, kas sa ei leia? Aga hingamisraskused tekkisid mul ikka.

They want a stupid mother-fucking, lame cock-sucking, cookie-cutter, radio friendly song.

Siuke ajublokk on peal praegu. Ma parem lähen koristan natukene. Enne otsin Sinutuubist ühe asja.

And everyone sings along in their cars and at the mall.



And at the office they all love the new radio friendly song.

Ma vihkan, et mul filmid nii aeglaselt tulevad või siis ei tulegi. Ajab närvi palju.

Unoriginal melody.

Kunagi oli nii palju asju, mida ma ei mõistnud. Nüüd on neid isegi rohkem.

Why did John Lennon have to be the one to get shot? Something’s wrong.

Vahtisin teises toas telksi, Maret pani MTV'le. Jei! NM'i treilerit näitas jälle. Ma juba tahaks seda filmi niiiiiiiiiiii hullult näha, et ma vist... Lähen hulluks.
Ja vist loen saaga uuesti läbi.

While these douchbags are all still alive singing these ass-lickin’ songs.

Juba mitu-mitu tundi on mu msn'i nimi, et ma koristan. Arvake ära, kes nsm passib?

All these fucking unoriginal pussies that don’t have anything to say.

Just mõtlesin inimestele, kes enne postitamist oma posti läbi loevad. Ma ei tee seda kunagi. Ma tean, et kui ma läbi loeks veel enne avaldamist, siis pooled asjad leiaksid ennast liiga lähedal klahvile Backspace ja liiga paljud asjad leiaksid end selle klahvi alt või tagant.

I’m not homophobic, but this song is so fucking gay.

Mul oli täna plaanis rattale Väätsale järgi minna, aga ma ei viitsind. Ma oleks autoga Väätsale saanud ja rattaga tagasi. Miks ma ei läinud? Mul pole Laurile kõrvaklappe külge ühendada ja ma ei viitsi vaikuses sõita. Tänapäeva inimene. Ma ei oska vaikust hinnata iga kord.

You can barely retain the vomit that’s rising in your throat.

On üks asi, mida ma pean veel tegema. Mul läheb see koguaeg meelest ära ja ma ei saa seda enam edasi lükata. See peab lõppema!

And you assume that everyone will think that this song’s terrible.

Tead. Kui sa tahad, et ma sind kuulaks, siis tee palun kindlaks, kuidas sa tahad, et ma sind kuulaks. Kas sa tahad lihtsalt rääkida või sa tahad ka minu arvamust. Kui sa tahad lihtsalt rääkida, siis ma teen kuulaja näo pähe ja ei pane midagi tähele. Kui sa tahad minu arvamust, siis ma olen tegelt ka võimeline kuulama. Tee kindlaks, millele ma keskendun, eks?

But you are wrong…

Mul on kõrvarõnga konkse vaja. Kus neid Paides saada on? Tiimari? Lipi-Lapi Äri? Kaups? Ma ei tea! Ma ei ole varem ostnud ju!

They want a stupid mother-fucking, lame cock-sucking, cookie-cutter, radio friendly song.

Emme sattus eile Õnne 13'i peale. Vaatas seda. Seal see mistanimi nüüd oligi... Ülo! Kelli jättis Ülo maha ja Ülo kurtis Jürkale oma sõbrale kuidagi sedasi:"Vahest ma mõtlen, et läheks kuskile suuremasse linna ära. Näiteks Paidesse!" Jürka:"Mis seal Paides on?" Ülo:"Ma ei tea. Ma ei ole seal kunagi käinud." Suuremasse linna. :D :D :D

And everyone sings along in their cars and at the mall.

Mõnele inimesele tahaks öelda nii mõndagi. Näiteks, et maailm ei keerle ümber sinu. On ka teisi. Teiste elu on olnud sitem kui sinu oma. Kui sa sellest kogu aeg vigised, siis inimesi lõpuks enam ei koti. Räägi-räägi. Ükskord sa avastad, et sa oled üksi. Sul ei ole enam mitte kellelegi vigiseda oma raskest saatusest. Mis siis? Sa parem võta ennast kokku ja hakka hindama seda, mis sul on. Elu ei lähe ise paremaks. Sa pead tegema seda paremaks. Mitte keegi ei tule su juurde ennast tutvustama ja ütlema, et teen su elu paremaks. Mitte keegi. Kui sa just peegli ette ei seisa ja ise endale seda ei ütle. Tea, et kõigel ja kõigil on piir. Ükskord ei suuda enam keegi vastu võtta kõike, mida sina tahaksid jagada. Mõtle selle peale järgmine kord, kui sa midagi ütlema hakkad, mis kõlab täpselt samamoodi nagu see, mida sa ütlesid eile, eelmisel nädalal, mitu aastat tagasi. Keegi ei jaksa kuulata lõpmatuseni.

And at the office they all love the new radio friendly piece of shit oh what a sucky ass piece of shit.

Tuli meelde üks teema, mida ma tõstatasin ka enda teada viimases postis. See, et ole uhke asjade üle. Nagu mina oma blogi üle.
Kes veel ei teadnud, siis mu isa saeb mootorsaega puupakkudest kujusid välja. Tal tuleb see päris hästi välja. Kui on hea alusmaterjal. Mida rohkem ta neid teeb, seda paremaks ta muutub. Ta tegi just Mattise ämmaemandale ühe karu. Pikk ja üldse mitte nii põnev lugu, miks. Aga läbi klappide, klaviatuuriklõbina ja Yiruma kuulsin, kuidas ta ütles, et kihvt karu tuli. Sellest ma räägingi. Kui sulle meeldib, siis ütle välja. Ära hakka tähelepanu kerjama.

I’d rather shoot myself in the face than listen to this corporate bitch singing a

Mul vist ei olegi täna teile midagi rohkem öelda. Naljakas. Ma võtsin hommikul blogi kasti lahti ja nüüd üheksa tundi hiljem alles hakkan otsi kokku tõmbama. Elu aeglaseim postikirjutamine oli see nüüd küll. Kord varem tegin editiga hästi pika posti. Eelmisel suvel vms. Ja see võttis ka aega, aga kunagi varem pole ma nii kaua blogiakent lahti hoidnud.

Stupid mother-fucking, lame cock-sucking, cookie-cutter, radio friendly piece of shit.

Ma lihtsalt tahtsin teile öelda, et kuigi ma inimesi vihkan, armastan ma teid kõiki! Ilma teieta oleks ma hoopis teistsugune inimene. Ma tean, et oleks.

God, I hate this shit.

2 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

mind ajas ka see närvi, et sellel lool on mitu erinevat varianti.
ära tüütab.

aa, ja ma loodan, et sa jõuad ilusti koju oma rattaga :D:D

-Merilyn ütles ...

Jumala haige, kui kuulad ühte laulu ja siis kuulad jälle seda laulu. Ja jälle. Aga mingil määral on kõik erinevad. /:

Ilusti jõudsin koju jah. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com