neljapäev, 17. september 2009

Xnhxopjoz gjcj.

Ehk armastuse lugu.

Teeme võistluse. Ebameeldivaim dušikogemus. Oops! Ma võitsin. Ma showerisin just jääkülma vee all. Olen lahe, mis seal ikka. :D

Peaks mainima, et tegelt ei olnudki nii lame, nagu ma arvasin. Päris normaalne oli. Tunnen mingismõttes kaasa kõigile, kes ei käinud lunastamisel.

(6) Ma saan homme hommikul magada kauem, kui sa! Juhul muidugi, kui sa ei ole Maarja või Kätu või Raina või Tont või Roosi või Karl. Liis peab bussiga tulema, sellepärast teda siin pole. A vb magab Liisu ka kauem. Kes teab.

Vahet pole, et ma võiks teha niiii palju asju, mis on tegelt ka vajalikud. MB & prantsa raamat on vaid algus. Nii palju asju on veel vajalikud ja kasulikud. Aga kes siis ennast nendega koormab. Blogi on palju toredam lugeda.

Taasavastasin enda jaoks Avrili Hot'i. Hea laul, peaks mainima.

Rainaga on naljakas matas istuda. Mine, ma naersin täna. Naersin palju. Mille peale, sa küsid? Käis ukse pauk. Kahe seki pärast Raina:"Lähme ajame taga!" Mine, ma naersin! :D
Tegime protsendiülesandeid kolm tükki. Mul ei tulnud välja. Puid mul juurde ei kasvanud, raha jäi samaks ja India inimesi jäi vähemaks! :D Siis Raina arvas, et ma saatsin India inimesed kuskile asumisele. Küüditasin neid vms. :D Ja kasvatasin ühe põõsa ainult juurde endale. :D Liiga naljakas mu jaoks. :D

Oleks minu teha, räägiks inimesed ainult laulu/filmi quote'idega. Nendega saab nii palju öeldud. Sa saad öeldud, kui sa kedagi armastad, sa saad öelda, kui su elu on perses, sa saad saata teisi perse, sa saad lasta inimestel end oma H&M'i sallidega üles puua samal ajal, kui nad pihku peksavad ja Mozartit kuulavad. Kas ei ole mitte lai valik?

Kui otsustusvõimetu saab üks inimene olla? Räägin endast siinkohal.

Kingin end üleni sinule. Kuuluvad sulle mu jalad ja käed!

Mille peale mina juba paar päeva tagasi mõtlesin. Kui sa käid kellegagi. Paned ta pildid endale orksi/reiti/blogisse/maeiteakuhuveel. Ja siis te lähete lahku. Kas sa siis eemaldad pildid orksist/reidist/blogist/maeiteakustveel? Selles suhtes, et orksist ja reidist ma saan aru. Aga... Kas sa kustutad selle peale oma vanad blogipostid ka ära? Mina ei suudaks. Ma olen liiga edev inimene, et oma blogiposte ära kustutada.

Aga keegi peab magama. Kui palju, see on igaühe enda otsustada. Mina magan homme hommikul tund aega kauem!

Tänane pealkiri tekitas minus soovi rentslimiljonäri uuesti lugeda. Võtan selle järgmisena ette. (:

I deserve to be happy. (:

Maailma kõige tahetum õun:

2 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

ilus counter.
ja ei kustutata ära pilte blogist.
blogi jääb nii nagu on

-Merilyn ütles ...

On ilus, eksju?! :D
Mina ka ei kustutaks. Sest kunagi mitme aasta pärast tahad ju teada.
Blogi on püha. Sa ei hakka lambist poste kustutama. ;D

 

Blog Template by BloggerCandy.com