kolmapäev, 23. september 2009

For a second they stood quite still.

Tahtsin küsida. Kas me prantsablogi kirjutamist veel jätkame? Ma ei oska küll sinna midagi kirjutada, aga ehk keegi tahab seal midagi öelda?

Ajasin ühe asja täna veits pekki. Kuu aja pärast saate teada. Kusjuures. Ma kardan seda aega juba.

Kuulan head laulu. Hea mõte tuli. Teen sellega vidjo T-särkidest. Laulu nimi on Meet me on the Equinox. Laulab Death Cab For cuties. Ma olen solvunud, Rebeka, kui sa ei tea, millest ma räägin.

No läks veits pekki ja ma ei saanud seda laulu, mida ma tahtsin. ): A see eest on Forever the Sickest Kids - My Worst Nightmare.

Ma ei oskagi hetkel midagi rohkemat öelda. /:

Aa. Lehitsesin inka õpikut. Lõpu poole oli paar kirjutamist. Nagu see Monika oma oli. Ka lause on ette antud ja hakka kirjutama, kasutades seda lauset. Ma ei suuda oodata nende ülesanneteni. :D

Mul on midagi, mida sul ei ole!


0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com