teisipäev, 15. september 2009

Nõrgad ja valged.

Kaalud:[23. september - 23. oktoober.]
Valitsev planeet: Seksiplaneet Veenus
Märksõna: Omakasupüüdlik rahapillaja, kes otsib turvalisust.
Õnnematerjal: Opaal, pigi ja safiir.
Õnnepäev: Reede.
Taimed: Nartsiss, mürgine luuderohi ja kanep.
Iseloom: Kaalud väljendavad ebakindlust. Kaalud pole iial perfektsed, sest niipea, kui kaks kaalukaussi on viidud tasakaalu, juhtub midagi, mis viib ühe kausi jälle tasakaalust välja. Et kompenseerida seda ebakindlust, otsivad Kaalud armastust ja imetlust. Nad tahavad olla soovitud ja ihaldatud. Nad on tühjad nõud, mis pidevalt täitmist ootavad. Nende ebaloomulik muretu maneer reedab jõuetust ja sügavalt juurdunud edevust. Armastavad hirmasti raha kulutada. Sageli on nad töötud, sest nad ei kõlba tavatööle.
Kuulsad kaalud: Margaret Thatcher, Julie Andrews.

Mu venna on natuke kurjas tujus. Kurb hakkab, kui ta nutab sedasi.

 Vahel on nii, et kui ma sinuga MSN'is rääkima ei hakka, siis see on selle pärast, et ma ei tea, et sa sisse tulid. Ma praegu alles avastasin. Sest halloo! Ma ei ole koguaeg arvuti juures, kui ma msn'is olen. Selles suhtes, et ma ei jälgi oma arvutiekraani paremat alumist nurka.





Kas teie kirjakast on ka selline:?
 
Ja pildi lisamine selline:
                                    

Natuke nagu kahtlane ja mulle veel täiesti harjumatu, aga samas niii lahe!

A davai. Keegi peab ju ometi biloogiat ka õppima.

Maarja? Homme saad oma skorpioni.

3 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

ma olen kaalud ja see tekst on väga mööda
ma pole ÜLDSE siuke
ok
tegelt ma ei usu üldse sellesse stuffi
haha
niiet
veel 1 põhjus, miks see mööda on :)

Pänsu ütles ...

Hea asi sinna alla lisatud :D Pead ikka seda nina alla hõõruma ? :D

-Merilyn ütles ...

Ma mõtlesin ka, et see ei ole sinu moodi! :D Ma ka tegelt ei usu seda, aga lihtsalt. :D Naljakas oli lugeda, kuidas sõnnid on paksud ja igast muud värki. :D

Pean nina alla hõõruma. Pean. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com