esmaspäev, 31. august 2009

Ei nad laiskle surnud päikse paistel.

I've been, running in circles all day long.

Paar lauset võilevabloginikuna: Hommikul, Robert meile tuli, andsin talle lillepoti kolme auto ja värvilise palliga. Poole tunni pärast sain lillepotiga vastu pead.
Käisime emmega linnas ja Riina juurest hüppasime ka läbi. Hüppasin Miiaga batuudil. Iga hüppega pea lõhkus otsas. Siis istusime verandal, mängisime Šaarikuga. Miia tahtis ära minna, lõime pead kokku. Tahab veel keegi millegagi virutada?

I'm out, of breath, but I'm still going strong.

Vajan nimekleepse. Käisin Maximas, a seal ei old. Ma ei jaksa poodi minna noh. Üldse ei jaksa.

I'm gonna get you, no matter what they say.

Caroli BDP peaks ära pakkima. Ja margi ostma... Oeh. Ma ei jaksa isegi mitte mõelda.

You think I'm losing, but I always get my way.

Vahetasin blogi templeidi sügisema vastu välja. Masendav. Ma ei taha sügist.

Don't walk away, when I'm talking to you.

Ma ei tea, mis ma homme selga panen. Mõtlesin, et õmblen omale valge seeliku. Ja siis mõtlesin, et mul ei ole lukku võtta kuskilt hetkel ja ma vist lükkan seeliku õmblemise edasi.

This ain't no time for your bad attitude.

Enelin juba kannab oma jakki. Homsest kannan mina ka. Miks homsest? Sest ma ei lähe täna enam kuskile.

Don't gimme, that face, when you know I'm really down for the chase.

Peaks minema vanni ja ligunema seal veidike aega. Äkki läheks peavalu üle. Miks ma tabletti ei võta? Olen üpris immuunne nende suhtes. Sest minuarust töötavad tabletid siis, kui sa usud, et nad töötavad. Võtad tableti, pea valutab natuke aega. Mõne aja pärast tekib illusioon, et enam ei valuta ja sa saad lahe edasi olla. Miks? Ma parem ei võta seda tabletti ja kujutan kohe ette, et mul pea ei valuta. Vahel mul ei ole nii hea kujutlusvõime.

Cuz my heart's already in it, and I'm never gonna quit it.

Võtan enda jaoks blogipostide pealkirjad ka kokku:
1. I'm crazy, like Mel Gibson - Jon Lajoie - I Kill People
2. Hoping for the best but expecting the worst. - Alphaville - Forever Young
3. It has been a while - Ma ei mäleta mis laulu alguses see oli.
4. Knoc-knock! - Jon Lajoie - Show Me Your Genitals
5. Ain't about what's waiting on the other side - Miley Cyrus - The Climb
6. So why are you sharing all this information wiht me? - Jon Lajoie - Show Me Your Genitals
7. Sweet home Alabama! - Kid Rock - All Summer Long
8. Igaühe hinges on revolutsioon - Svjata Vatra - Revolutsioon
9. Today this could be - Take That - Greatest Day
10. Naljaviluks maisitõlvikud - Ursula - Maasika Klaarika
11. Oodanud sind olen kaua, veidi jäänud veel. - Jaan Tätte - Tuulevaiksel Ööl
12. Linnast tahan ära sõita ma! - Ursula - Maasika Klaarika
13. Tahan sinna, kus on maasikad! - Ursula - Maasika Klaarika
14. Kotti pakitud on särgid, püksid, sokid, põlvikud - Ursula - Maasika Klaarika
15. Pikad põllud, vaod metsa taha jooksevad. - Ursula - Maasika Klaarika
16. Vao lõpus ootab mind kubjas Klaarika! - Ursula - Maasika Klaarika
17. Kaasa võetud vanaisa vana fotokas. - Ursula - Maasika Klaarika
18. Lase südamel rääkida! - Svjata Vatra - Revolutsioon
19. Ükskord ujusin ma külmas vees. - Ursula - Puu Taga Ilvest
20. Vägi hakkab raugema. - Svjata Vatra - Revolutsioon
21. Pole võitmine tähtis, vaid tähtis on sõit. - Smilers - Tantsin Nagu Loom
22. Oma vaateid kellelegi ma peale ei suru. - Mikk Tammepõld - On Asju Milles Eksida Ei Saa
23. Jalad murul, süda rinnas. - Svjata Vatra - Revolutsioon
24. Rott, - Ursula - Liinaga Paljalt
25. Ei nad laiskle surnud päikse paistel. - Ursula - Kuldne lühter.

When you finally gonna get it, don't walk away. When I'm talking to you.

Avastasin, et mu blogis on liiga palju trükivigu. Liiga palju mu jaoks. Veidi häiriv on lugeda, kui ma ei saa aru, mida ma öelda tahtsin, sest trükivigad on niii hullud. Ma tean, et on trükivead. Seekord kirjutasin meelega. Ja ega ma ei räägigi sellistest vigadest. Ma ei oska seletada ka enam. Siuksed... Üks täht vahelt puudu, tähed vales järjekorras... Häiriv.

You act like, that I don't have a clue.

Teate, et tänasega lõpeb me vabadus? Masendav, kas te ei leia? Mina leian. Mina ei salli kooli.

You think you know it all, but I'm so onto you.

Mõni aeg tagasi helistasid mulle mu Keila vanemad. Soovisid head uut kooliaastat. Helena käis juba täna koolis. Vaene väike. Ma küll ei viitsiks. Veel hoiatasid nad, et ma kahtesid ei saaks ja et emme helistab siis kohe mataõpsile ja küsib järgi. Ma ütlesin, et nad ei tea isegi mu mata õpsi nime mitte. Helena väitis, et ta Mareti käest juba uuris välja. Küsisin, et millal. Toomas ütles:"Eile." Helena ütles:"Pool tundi tagasi." Haledalt rääkisid sisse ennast. Kasvõi näiteks sellepärast, et Mareti telefon pani sellel ajal veel vigast. Pool tundi enne seda pani see telefon ka vigast.

You think you figured out just how to win this game.

Ma vist tean, mis ma selga panen. Peaks proovima.

I'm on your tracks, yeah, I know every move you make.

Ma ei kujuta ette... Ma ei suuda ennast kolmapäeva hommikul kell kuus nelikendviis üles ajada, et kooli minna. Ma ei suuda kõndida kooli, kartsa ja siis... AJALUKKU! Wtf? Ma ei jaksa. Mismõttes ajalugu? Rebeka saab vähemalt kohe õppima hakata. :D

Don't walk away, when I'm talking to you.

A davai. Tänaseks lisan veel paar pilti ja lõpetan ära selle värgi siin. Kirjutan juba alates kella 18:19. Võrdluseks niipalju, et hetkel näitab mul kell 20:44. Jap. Olen kiire kirjutaja. Tegelt olen Merilyn "Kiirkirjutaja" Martjak.

This ain't no time for your bad attitude.

Kätu blogist sain pildi:
Effisin veidi.
Don't gimme, that face, when you know I'm really down for the chase.

Jesse Bradford. HAH!


Cuz my heart's already in it and I'm never gonna quit it.

Kitties. Mulle meeldib neid vaadata. :D icanhascheezburger.com

When you finally gonna get it, don't walk away.



I won't give up just like that, I'm gonna make you mine. If it takes everything I have.

2 sisemonoloogi.:

Maarja ütles ...

:O mis ajast sa tammepõllu mikku kuulad? :D kuula siis juba Brides in Bloomi ja Dramamamat ka.

-Merilyn ütles ...

Ei kuula. Ühe korra kuulsin raadiost.

 

Blog Template by BloggerCandy.com