esmaspäev, 15. juuni 2009

But I'm afraid.

Tuli meelde mis ma unes nägin... Eile vaata Maarja sa ütlesid, et kas ma suga teisipäeval välja viitsin. Ja siis ma nägin unes, et oli esmaspäev ja ma läksin linna. Mingi ma ei mäleta isegi mis pood see oli, sest see oli mingi uus pood seal, kus kunagi oli Walking. Või noh. Kus praegu on Walking. Sa tulid ka sinna, ütlesid mulle ainult "Tšau," ja siis vahtisid oma asju edasi. Pärast nägin sind veel õues, sa kõndisid A&O poole ma läksin teisele poole. siis mul tuli meelde, et me pidime ju välja minema. A ma mäletasin unes ka, et me pidime teisipäeval minema. A siis ma vaatasin oma telefoni ja mul oli kaks vastamata kõnet. Üks oli hommikust mingi kella üheteistajal umbes sinult ja teine oli mingi Maretilt vms. Ja siis ma põdesin terve oma ülejäänud unenäo, et ma olen mingi vastik jobu lasin su üle niiviisi.

Täna hommikul avastasin, et mu blogi kisub vägisi võileivablogiks. Ma võitlen selle vastu kõvasti. Väga kõvasti!


Üks kasulik asi, mida ma Kadri MSN'i nimest lugesin. :D

8 sisemonoloogi.:

Maarja ütles ...

see suur et.. ma käisin täna linnas ära :D aga ma nüüd ei teagi.. ma ikka unustasin ühe asja ostmata niiet võime ikka minna :D aint et mai tea kas nii vara. ja mai tea, kas sa seda üldse loed :D aga no, jon lajoie on meile palju asju õpetanud. ja ma ei mõtle praegu i kill people'it :D

-Merilyn ütles ...

Kui sa tahad ja sul vaja on, siis võime minna. :D Mul seal nagu eriti midagi ei ole. Pealegi ostsin viimase raha eest just kossid endale. :D Ja ma loen seda. :D Ja ma arvan, et ma tean mida sa mõtled. Kas seal vidjos ei olnud mitte "Masturbating with stolen cheese!" ? :D Jon Lajoie on üks päris hea õpetaja. :D

Kaili ütles ...

aga ma nägin täna unes et me õppisime minu aias seda 12nda klassi lõputantsu(mingi soovidevalss vms) :D
ja ma pidin mingi vanamehega tantsima, sest kõik olid juba paari võtnud :(

-Merilyn ütles ...

Vaene Kaili. ): Pidid vanamehega tantsima. ): Järgmine kord kutsu enda venna tantsima. :D

רבקה ütles ...

haahaaa TWILIGHT laused sul ikka ruulivad t2iegaaa

-Merilyn ütles ...

Need on jah kohati päris head. :D

Maarja ütles ...

hästi kaili :D:D:D:D jah merka, sul on õigus :D

-Merilyn ütles ...

Mul on tihti õigus. :D



Not. :P

 

Blog Template by BloggerCandy.com