kolmapäev, 10. juuni 2009

Have you lost your mind or has she taken all of yours too?

Ma lubasin endale üleeile öösel enne magama minemist, et ma ei söö enam kunagi üle. Et kui mul kõht täis saab, siis ma lõpetan söömise ära. Ei tulnud välja. I'm gonna keep on tryin'.

Küll ma armastan seda ilusat suveilma, mis väljas on. Päevitama keegi?
Cute as hell.

Teeks endale sellise?

Õu. Mis juhtuks, kui ma oma juuksed mustaks värviks? Ma eriti ei taha, sest siis ma jäängi värvima. Sest siis tulevad mu heledad juured jälle välja ja siis on kole. Böö.
Jassu video kohta tuli mul hea mõte ja ma teen selle ümber veits. (: Kaili video sain valmis. (:

Ma lähen joonistan parem natuke. (:
Edit. (:

Ps. Kui sa New Moon Italy't ei Googelda, siis sind ei ole olemas!

4 sisemonoloogi.:

Maarja ütles ...

this picture makes none :DD:D:D hästi. aga tegelt. miks selline pilt tehtud on? :D kes siukest asja teeks?

-Merilyn ütles ...

Ma ei tea. :D See ongi Sense-this picture makes none. :D Selle jaoks peab olema imbi nagu ma, et aru saada. :D Jumala tavaline värk Brita kannuga kuskil meres vett kühveldada. :D

Unknown ütles ...

ma olen omale ka mingi 10 korda luband et enam ei söö üle aga nii ei saaaa juuu :D

-Merilyn ütles ...

Ma tean. :D Ma eile ühekorra ei söönud. :D Aga suht raske oli. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com