esmaspäev, 29. juuni 2009

Võistlus!

Kes leiab netist kõige kuumemad mehed?

Mul on oma trumbid juba olemas ja ma arvan, et ma võidan selle võistluse. Tegelt on võistlusel reeglid ka. Kahjuks ei suuda ma hetkel ühtegi mõelda. :D
A jah. Järgmisel esmaspäeval ma vaatan, kes leidis netist kuumima mehe. :D

Rebeka, ei. Sa ei või ainult Robert Pattinsoni lisada. Lihtsalt ei tohi.



Miks sa arvad, et ma kurb olen, et Cassi Taylorit näperdab? :D Mu arust on see suht hale laul ja Taylor näitleb siin suht haledalt. :D Selles suhtes, et mis teema selle kätega vehkimisega on, kui ta selle kleidiga tüdruku maha jätab? :D Ma tean, et ta saab paremini teha. Ja Rebeka? Ta ei ole minu oma. Ta on iseenda oma. Ma ei crushi celebretiese. Vot. Olen kahe jalaga maa peal ja crushin reaalseid inimesi. Taylor las ilastab mingi Cassi'ga, kui ta tahab. :D

Maarja ajas mul jälle Dagö isu peale. Aitäh! :*

Mu ema unustas oma hambaarsti aja ära. :D Tegelt vist ei tohiks naerda. :D A nii naljakas on. :D

Miks inimesed tahavad mind siis, kui mul aega pole? Pekki noh! Msn on orants siis, kui ma eemal olen. Mind tahetakse last hoidma siis, kui mul on just teised plaanid. Ja kõik tahavad veel samal päeval! Miks kutsuvad inimesed mind siis, kui mul on plaanid? PEKKIIIII!

Võtsin täna raamatukogust aint 3 raamatut. ): Kõiki, mis ma tahtsin, ei olnud. ): Olen Nerdy, mis seal ikka.

Rohkem polegi midagi öelda. Võtke kuumamehe võistlusest osa, eks? (A)
Tegelesin veidike Twilight'iga. :D Päris quote on siiski see:

2 sisemonoloogi.:

Maarja ütles ...

ma juba olen saatnud hunnikuga sulle :D

-Merilyn ütles ...

Jah. :D Su pildid on mul olemas. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com