laupäev, 27. juuni 2009

'Cause they'll market this song to young impressionable and insecure teenage girls.

Täna pesu triikides vaatasin VIVA't. Ja mis ma sealt kuulsin? Hea laulu. Mul on tegelt see laul juba olemas. Lily Allen - Fuck You Very Much. (Y)

Ma ei oska enam midagi öelda.
Kih-kih-kih. Ma olen loll. :D Ma olen blogi omanud veidi üle aasta ja alles täna avastasin ühe asja. :D

Mõtlesin, et jagan teiega ilusaid inimesi. :D

Ja lolle inimesi. :D
Ja Twilight quote. :D

4 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

üks pilt oli möööda kuule :D

a muidu mmm merka.. tahaks sinuga... mmm... heina...tehaa jee beibi :D

viimane on the moon vä :D

ülisisu twilightikas täna :D

-Merilyn ütles ...

Mis pilt see sul siin mööda on? :D

Urr... Või et heina teha? Mm... Rawr. :D

Ei Rebeka. :D Muidugi A peanut! Dohh!

Twilighti üks mu sisukamaid quote. :D Teine umbes sama sisukas on "Jerk." :D

Maarja ütles ...

kes kolmas kena oli? essa rainer jah :D ma nagu sain aru, et tal on see hästi pikk :D nagu päriselt punkaritel noh :D siuke ikka 30 cm :D tead küll miuke neil on :D ja siis otsast läheb kitsamaks. aga muidu ta on lahe. ma korraks vaatasin et tal on needid, aga need on vist hoopis sünnimärgid. i think.

-Merilyn ütles ...

Kolmas kena on Jason Mraz. :D
Essa on muidugi Rainer. :D A ega tal jah ei ole see päris nii. Tal olid liiga lühikesed juuksed, et päris pikka saada, ma arvan. :D A tegelt on nii, et Rainer ongi lahe. :D Eips. Need pole needid. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com