pühapäev, 28. juuni 2009

Haridus on imetlusväärne asi.

Aga ei tee halba aeg-ajalt meelde tuletada, et midagi, mis on tõelist teadmist väärt ei saa õpetada. -Oscar Wilde
Tahtsin teile lihtsalt öelda, kui hea raamatu ma sain sünnipäevaks! Miks see hea on? Ühes kohas ütles, kuidas Sophie ja Eck jalutasid, kui väljas oli twilight! Ja teises kohas läksid Sophie ja Eck ühte resto sööma, kus Eck suutis austri Ralph Fiennese jala peale köhida. Kujutate ette? Nii perfektne! Ja ühes kohas ütles Sophie tööandja [fotograaf] Julius Mandinski:"That guy yesterday? The vampire pirate? Dashing in to save you from the evils of tittage?" No mida, eks? Ja miks see raamat on veel hea? Sophie on noor. Raamat räägib kõigest! Luksuslikust elust, vaesest elust, vetsu küürimisest, Ferraridega sõitmisest, armastusest, reetmisest, seksist, sõprusest ja selle puudumisest, toidust, bussidest, kartulihindadest! No lihtsalt nii seinast-seina teemad. Aga samas. Mitte midagi koormavat. Ma armastan seda raamatut.
Mine! Te oleks pidand nägema, kui äksi ma läksin, kui ma lugesin, et Eck läkastas austri Ralph Fiennese jala peale! Ralph Fiennes! Rings a bell?
Ei? Nüüd?Kui brilliant saab üks raamat olla? Twilight ja Harry Potter kõik ühte peatükki topitud! Perfektne ma ütlen. Muud polegi öelda. Ahjaa. Mis on veel hea. Ma vb jutustan seda hoopis Virvele. (:

Oeh. Kui ma juba raamatust rääkisin, siis avaldaksin oma arvamust ka kirjanikust Sophie Kinsella'st. Nii hea! Olen kolm tema raamatut lugend [I know I sound nerdy!] ja need on lihtsalt vapustavad! "Ostuhullu salaunistused", "Ostuhull välismaal" ja "Kellel poleks saladusi?". Lihtsalt nii head raamatud! Sellised, mis panevad täiega kaasa elama. Mind küll panid. Kellel poleks saladusi oli päris hull. Selles suhtes, et jah Tõehetke saates saadakse ka päris palju sinust teada, aga mitte midagi sellist nagu seal raamatus kirjutati. Kujuta ette. Sa oled lennukis ja kohutavalt kardad lennata. [Polegi nii raske, eksju Sophie?] Ja siis tulevad õhuaugud ja sa hakkad oma saladusi oma kõrvalistujale välja lobisema. Ja oleks see siis midagi sellist nagu tõehetkes. Ei. Sa räägid talle, nii isiklikke asju, mida isegi tõehetke tüübid ei oska küsida. Sa arvad, et ei näe teda enam kunagi. Ja siis tuleb välja, et ta on firma, kus sa töötad, asutaja. Ja siis ta teeb väikese intervjuu telekas ja räägib kõik välja. Nii üksikasjalikult, et ilma nime nimetamata saavad kõik su sõbrad ja tuttavad aru, kes sa oled. Liigutav.

Ma räägin raamatutest nagu mingi psühhopaat. Olen imelik, mis seal ikka. Aga ma ei saa! Ma armastan raamatuid. Ja on veel nii palju raamatuid, mida ma tahaks lugeda, aga ma kahtlen, et ma neid Paide raamatukogust leian. /:Obsessed? Mina? Ei!
Üks naljakamaid asju, mida ma viimasel ajal näinud olen. :D Ma tahaks sellise kirjaga T-särki. :D

3 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

oo ma sattusin ja päris ekstaasi su blogi lugemisest.. ouu.. äkki raatsid seda saladuste raamatut laenata.. see paistab nii põnev :P
oohh yeahh.. ma ka päris palju armastan raamatuid.. kõigebestim ikkagist twilight saga ju.
pmst see foodi asi on ammu juba..
a pmst kui za mõtled siis sa suredki lõpuks ära ju, kui söögist eemale hoiad. niiet.. haha .okk
have a nice day sweetie

-Merilyn ütles ...

Kohe ekstaasi? :D Ma ei saa aru, mis sul mu blogiga on. /:
A ma raatsin ikka laenata jah. :D Ma lähen homme raamatukokku, siis saan teada, mis mu tähtaeg on ja siis saan sulle selle tuua ja vb pikendada ka. (:
Kes raamatuid ei armasta... Kahju neist kohe.
Ma tean, et see foodi asi ammu on. :D A kui ma esimest korda nägin seda, siis ma nii hullult naersin. Ja alles eile tegin pilti. :D
Ja ma mõtlesin ka seda, et päris hoiakski toidust eemale. :D Mõne aja pärast juba saaks surma. :D

-Merilyn ütles ...

See Diamonds? See on rämedalt hea raamat! Minu jaoks lõpes ka kuidagi... Ootamatult. :D Selles suhtes, et Sophie jäi kokku hoopis teise tüübiga, kui ma arvasin. /:

 

Blog Template by BloggerCandy.com