esmaspäev, 8. juuni 2009

You're so lovely!

Pekki noh! Mu emmel on homme sünna ja ma ei tea, mis ma talle kingin. /: Olen mase, mis seal ikka.

Kas keegi teab, kas Riina on täna tööl? Jah. Muidugi teie teate ju. Pekki... Kellele ma helistan? Mm... Ma ei helistagi. :D Ok. Riinale helistan tegelt. Olen masendav inimene ja ajan mingit mõtetut juttu. Aga siiski päris mõtetu see pole vist, kui üle maailma loetakse mu blogi. Päev peale seda, kui ma selle printskriini siia lisasin, siis lisandus üks lugemine Poolast. Jeesh. Inimesed! Mis te siit leiate? A ei. Ma ei vingu. Lugege terviseks!

Google translate on teema. Ei. Sorri. Google translate on saast. Mis mõttes ta väidab mulle, et ta ei oska tõlkida asju hindi keelest inglise keelde. Mis asja??? Aa. Nüüd sain aru. Darn... Miks neil teistsugune tähestik on? Selles suhtes, et... Nii ei ole hea! Aa. Ei. Ikka on masendav. Ja jobu ja värdjas... Ta ei oska saksa keelest eesti keelde tõlkida!

Ma nüüd lähen linna. Ma ei tea, mida ma seal teen, mida ma sealt leian... Miks ma sinna lähen? a ma lähen.

Heh. Mu blogi nimi. Ma ei teadnudki... Et see see pilt on, ma mõtlen. Ma lisan midagi muud ka.

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com