kolmapäev, 17. juuni 2009

I woke up in the middle of the night...

Oh, right! I didn't! I fell asleep in the middle of the night! Päriselt. Kell oli 3.46 kui ma raamatu voodi alla panin ja tule kustu. Kasu sellest eriti ei olnud. Toas oli valge edasi. :D A mõte seisneb selles, et ma kavatsengi vist oma suve maha magada. /:

Muide, Soph. I have worn sweatpants in public. :D

Naljakas on selliseid maselaule kuulata, kui endal hea tuju on. :D Ma ei tea miks. :D

Praegu tuli meelde, et üks öösse Maretiga olime hüsteerias jälle. Maret vaatas "H2O: Just add water"'it. Ma tulin arvutist ära hakkasin õmblema [sain koti valmis ajee]. Siis seal tuli mingi vana naine, kes kunagi oli merineitsi, aga enam polnud. Oleks siis, et selles oleks midagi naljakat, eks? Siis oleks hüsteeriline naer põhjustatud. [As a matter of fact, yes. I am listening to Eminem & Akon singing Smack That]
See ongi see naine, kelle peale me naersime. Miks? Ta oli nöost roheline. :D Päriselt. :D Jumala haige tädi. Ta nägi välja nagu pahaks läinud kala. :D :D Selles suhtes, et ma ei taha olla õel. Vb ma poleks tähele pannud, kui tal kael oleks ka roheline olnud. :D Vaene tädi. :D A noh. Eks ta ise teab. Selles suhtes, et vb talle meeldib olla rohelise näoga. :D Mina ei saa ju seda teada, mis talle meeldib! :D Ok. Ma ei irvita enam. :D Not. :D :D :D :D

Ülistaks veel Purple and Brown'i. Jumala haiged tüübid aga ma ei ole midagi nii naljakat enam tükk aega näinud. :D Ja üks multikas on veel Nickelodeonis, mis on nii naljaka lõpuga, et sure või naeru kätte ära. :D Ja siis need võrratud Lambad. :D [Kohe näha, et ma ei oska inglisekeelt. Kirjutasin otsingusse "nickelodeon sheeps" lambaaju olen. Hullem veel]
Fear the Patrick!
Mul oli mingi teema pooleli... Ahjaa. :D See tants ja lambad. :D Lambaid ma kahjuks ei leidnud... Otsin seda tantsu. :D Ok. Ma ei leidnud seda ka, aga leidsin ühe teise kena pildi.
Ütle nüüd, et ei ole kena. Veel mõned kenad inimesed siia:Vb te ei tunne teda sellel pildil ära... Hmmm...
Üks igaks juhuks veel. :PRohkem mul vist midagi öelda polegi. /:

2 sisemonoloogi.:

Anonüümne ütles ...

:D:D See surnud kala oli ikka.. :D Ja Lambad on nii lahedad. And I'm Brown :D

-Merilyn ütles ...

See surnd kala on parim. :D Purple and Brown on teema. :D
Kui sa Nickelodeoni lampe multikaid ei armasta, siis sind ei ole olemas. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com