reede, 26. juuni 2009

Oi nuuks. Poetan pisarat.


Ma ei tea... Selles suhtes, et jah, ta oli kuulus ja värki, aga kuna mina teda ei kuulanud, siis mina ei oska vist emotsiooni teha. Noh. Õiget emotsiooni vähemalt mitte.

Tegelt olen suht surnud. Eile tegime kolm koormat heina ja täna kaks. Ütleks, et päris raske oli. Eriti nende kaunite haigete lihastega, mis mul on. Täna hommikul oli kuidagi eriti raske üles tõusta. Lihtsalt ei suutnud silmi lahti hoida.

Täna sain kolme uue raamatu omanikuks. Ma jätsin need maale. (Y)

Ma tahaks midagi head süüa ja mul on kõht täis.

Paar päeva tagasi nägin unes, et ma olin vampiir. Ja kogu aja mõtlesin, et pekki noh. Miks ma vampiir olen, ma tahan hunt olla! Enivei. Ma olin mingis majas, mis veidi meenutas Kaili maja, aga tegelt oli nagu teistsugune. Ja siis Edward oli seal. Mingid tüübid tulid meie majja tulistama midagi. Meil oli üks inimene ka seal. Mu sõbranna. Ja siis ma teadsin, et kui ma kuulide ette jookseks, siis ma ei saaks surma ja ma saaks oma sõbranna ära päästa ja värki. A ma jooksin mingi taha tuppa peitu. Ed jäi võitlema nendega ja mu sõbranna ronis ka sinna.
Jooksin akna juurde kavatsusega seal alla ronida. Ja siis kuulsin peas Edwardi häält, mis ütles mulle, et ma aknast välja roniks, et ta tuleb võtab mu peale. Ja ma ronisin aknast välja ja ta tuli mulle järgi. Ma ronisin talle selga. Ma ei saanud aru sellest, sest kui ma ka vamp olin, miks ma siis ise ei joost? Olen imelik, mis seal ikka. Ja siis me läksime maa peale ja mu sõbranna oli seal. Me tahtsime ära joosta, aga Ed arvas, et mu sõbranna ei tohi meist teada saada ja siis ta hakkas ümber puu jooksma minuga aeglaselt. Ja mu sõbranna jooksis järgi. Ja sis mul viskas koppa ja ma jooksin mööda metsa ise edasi, Ed paar meetrit taga pool. Ja siis ma vaatasin paremale ja seal oli mingi tuluke. Ma küsisin Edwardi käest, et misjaoks see on. Ta oli vait. Siis oli see tuluke suur mu ees ja ma jooksin sellest läbi. Nagu mingi Power Rangers'ite teine dimensioon. Ja siis ma olin mingi väike laps ja mingid mehed ajasid mind taha. Ma läksin poodi ja ma ei mäleta, mis siis sai.

Ma pärast vihkasin ennast, sest oleks võinud ju Jacobit unes näha. Pekki noh. Isegi mu unenäod vihkavad mind.

Now I'm singing with my gayvoice!

Edit. (:

Jasperi video siis. Ma unustasin selle enne ära.

3 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

ma olen sad, et Jackson ära suri.. ma ka ei kuulanud teda jne, aga te oli justkui nagu legend.. kunagi sinu lapselapsed koolis õpivad temast ja küsivad sinult, " vanaema, kas sa tead kes oli Jackson? " ja sa oskad neile vastata, et " jup.. neeger kes tegi end valgeks.. "
aa pmst Ed is mine.. :D
and that video about Jazz.. Suurepärane"

Pänsu ütles ...

JASPER JASPER JASPER JASPEER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Üledoos.
Aitäh, Merka !

-Merilyn ütles ...

Yeah. Legend ta ju ole, a ma ei tea... Ma ei ole masendunud eriti.

Jasper on jah... Teema.

 

Blog Template by BloggerCandy.com