teisipäev, 16. juuni 2009

Take me to NY I'd like to see L.A

Täna panen lihtsalt mõned kenad pildid siia. (:
No tšeki, Soph. On Smirnoff. Ei?Hahaha! :D


Edit. (:

Ma algul mõtlesin, et teen uue posti. Siis mõtlesin, et ootan reedeni. Siis mõtlesin, et Purple and Brown on liiga lahedad, et mitte neid kohe jagada. :D





Ütle nüüd, et ei ole naljakas. :D


6 sisemonoloogi.:

Maarja ütles ...

smirnoff jah :D a see n see puhas viin :D aga jah, i have worn sweatpants in public, beat that!

-Merilyn ütles ...

Deem. Mis mul siis veel üle jääb. Sama asja teha oleks lame. :D Vb ma lähen pissin laste peale, võibolla kasvatan vuntsid. /:

Kaili ütles ...

okei, ma näen õudusunenägusid nende tüüpide pärast nüüd :D

-Merilyn ütles ...

Miks? :D Jumala toredad tüübid! :D
Kaila muide. Ma nägin, kui sa kõblasid... eile. :D

Maarja ütles ...

vinged tüübid :D suht lambikad tegelt :D aga having hookers for lunch on ka võimalus:D

-Merilyn ütles ...

Purple and Brown on kõige paremad! :d Me naerame Maretiga hüsteeriliselt juba siis, kui algusmuusika tuleb. :D
Hmm... Ma arvan, et mul on teistsugused toidueelistused. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com