reede, 12. juuni 2009

Mis see sinu asi on?

Sa ei pea küsima peale igat minu telefoni kõnet "Kes see oli?" "Mis ta tahtis?" Obviously tahtis ta minuga rääkida. Muidu oleks ta sulle helistand või siis oleks ma telefoni sulle andnud. Eksju? Kui ma tahan sulle rääkida, kes helistas ja mis ta tahtis, siis ma räägiks. Aga tegelt juhtub seda harva ja ma tõesti ei pea sulle igast oma kõnest rääkima. Isegi, kui see oli emme, kes tahtis, et ma talle midagi saadaks või midagi teeks. Kui see oli selline kõige lambim asi üldse. MA EI PEA RÄÄKIMA SULLE!

Eilne kino oli päris lahe. Mulle meeldis see film. (: Ma ei oleks uskunud seda, sest see ei olnud eriti minu teema film... Kodus ma seda telekast ei oleks vaatama hakanud. Nüüd kui ta tuleks, siis vaataks küll. (:
See väike tüdruk, kes minu kõrval kinos istus... Mul oli tast kahel põhjusel kahju. Esiteks selle pärast, et ta pidi vaatama sellist filmi. Oleks võinud lastega tulla vaatama kasvõi seda 17again'i. Selles suhtes, et kas koridoris vedelevad silmamunad, inimest söövad rotid, elusalt põlevad inimesed ja päris palju kuule on just väikese lapse teema? Nii esimese klass laps oli ta umbes. Jeez. Mõtle enne, kui sa lapse kinno viid!
Kui ma peaks sealt ühtemoodi surema, siis ma valiks Õhu surma. Teised olid rõvedad suht... Palju rõvedad ikka.
Järgnev pilt ei ole filmiga seotud. Leidsin selle inglismaa piltide juurest. (:
Järgmine pilt aga on. Illuminatide kunst on see. :D Ja kui te selle pildi ümber pöörate, saate sama asja välja lugeda ju.

Edit. (:

Täna on reede ju. (A) Kaili! Sulle. (:

4 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

omg MErkaaaaaaaa !
see oli nii heaaaa,
ma terve aja vist naersin omaette :D:D:D:D:D:D
aplaus sulle !

-Merilyn ütles ...

:D Sina oled staar ju. :D

רבקה ütles ...

MERKA MU BLOGI ON hiljem.blogspot.com
kui sa veel muideks ei tea. omgggg pean sulle siukest asja näkku lõugama iiiisraelist väää
norm oled
lahe vidjo
ps ma su fänn

-Merilyn ütles ...

Ei pea lõugama. :D See post, kus ma selle ära kaotasin, selle posti alli on öeldud ka, et ma leidsin su blogi. Doh! :D
Vidjo on jah... Päris numps. :D
Miks sa mu fänn oled? :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com