reede, 5. juuni 2009

Give your best and leave the rest to me!

Tegelt on ju reede ja peaks tulema pildi post, eks? A ma ei viitsi. :D Mul oli midagi öelda ka. Enne vähemalt...

Üks video valmis eile! (:


Yeah. I'm osav. :D

Eile vaatasime Maretiga filmi. Päris lahe film oli. Enamus mehi olid kuumad. Inglise mehed ju, mida sa neilt ikka ootad. :D
Yeah. Nüüd on suu lukus jah? Ei? Ekskuusi siis. :D
Miks ta mulle Pelmi meenutab veidi? Ainult mulle vä?
Õu nõu! Rebekat pole siin! :D
Ja enam ei julge tulla, Rebeka, jah? Nii oligi! :D


Ilusat reedet teile. (:

7 sisemonoloogi.:

Anonüümne ütles ...

tondu, ma olen siin ju.. veel :D
igastahes ma siiralt tänan selle südamliku video eest :D pean sulle heldelt tasuma selle eest kah :D
igastahes twilight saaagaga seotud blogid on mu favid :D aga ma usun, et paljudele teistele eriti ei meeldi :D anoh, who cares :D
suuur tänu :D see oli imeline video :D naersin veitsa palju :D

Pänsu ütles ...

:D:D:D:D Hea taustamuusika videol :D Tee Jasperi video ka ;D

:P

Osav :P

רבקה ütles ...

ei ei mis jasper
ikka eraldi video edwardist :)

Kaili ütles ...

ahh kuulge, jätke
teeme parem minust :D

-Merilyn ütles ...

Ma arvasin korraks, et oli kuues aga tegelt pold. :D Pärast sain aru, a noh. :D Twilight blogid on jah... No keda kotib, kui kõigile ei meeldi? Mul on raudselt igas postis midagi, mis kellelegi ei meeldi. Raudselt. :D Kasvõi need quote of the day'd. :D Miks sa naersid video ajal? Jumala tõsine video oli. Isegi ühtegi smaili polnud. :D

Jasperist võiks teha küll... /: A mul pole musa vist Jasperi jaoks. Ei... Ma just leidsin endale hea laulu. :D

Kui sul veab, siis sad Edi video. Aga sellele ma küll ei oska muusikat valida. Mitte ühtegi mõtet pole... Supermassive Black Hole ehk?

Davai, Kaila. :D Sinust. :D Saad endale nüüd video varsti. :D Mis laulu sa tahad? :D

Kaili ütles ...

ma ei mõelnud seda nüüd nii tõsiselt :D

-Merilyn ütles ...

A saad juba. :D Ma valin pildid varsti... Täna välja. :D Sa vali laul. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com