reede, 17. jaanuar 2014

Eelteismelised, wooohoo!

Ma olen oma elus jõudnud hetkel sellisesse punkti, kus eelteismelised minus suurt segadust tekitavad.

Oli aeg, kus ma olin ise eelteismeline. Olid ajad, kus eelnimetatud mind närvi ja vihale ajasid. Ja nüüd on see hetk kätte jõudnud, kus ma lihtsalt ei saa neist aru. Ma olen segaduses. Tunnen, et võlgnen teile väikese seletuse mida on ausaltöeldes raske anda, sest ma ei tea teie kogemusi eelteismelistega. Eva nimelt täna teatas, et tal ei olegi sellises vanuses inimesi facebooki sõbralistis, sest mul on rohkem väikeseid sugulasi kui temal. Igaljuhul.

Viimasel ajal on minu uudistevoole sattunud palju erinevaid idiootsusi,  mida lapsed tänapäeval facebookis teevad. Mis mind seda kirjutama ajendas oli midagi sellist kus üks tütarlaps ütles, et „teeb nimed paberile” ja juba pea nädal aega käib ühel teisel tütarlapsel mingi pildimäng... Milles seisneb nimed paberile? Mina olen aru saanud, et inimesed kirjutavad „loosijale” kui suurelt ja kuhu ja mis värviga nad tahavad, et tema nimi paberile kirjutataks. Milleks?! See on minu ainuke küsimus. Mis see sulle annab, et sul kellegi nimed paberile on kirjutatud? Ma lihtsalt ei taipa. Ma saaks aru sellest mingis teises kontekstis. Näiteks... Käisin nende inimestega sellel kuupäeval väljas, kirjutasime kõik enda nimed paberile, mõni mälestus sellest õhtust juurde ja olemas. Vähemalt on paberil mingi point sees.
Ja teine asi on see pildimäng. Ühele pildile pannakse mingi arv inimesi – minu viimases, mis pidevalt jalgu jäi, oli 9 last – ja siis järjest hakatakse hääletama, et mis välja läheb. Ja vot sellest ma ei saa üldse aru. No mis on selle asja mõte? Oleks siis veel, et seal oleks pildid ainult ühest inimesest ja valitakse tema ilusaim pilt näiteks profiilipildiks. Aga ei. Seal on mitu erinevat inimest ja kommentaarides käib sõda, et kelle pildile peaks mingise vidina peale panema või kelle pilt „võidab”. Mis selle asja mõte on, ma aru ei saa?

Guuldasin ka väljendit „nimed paberile” ja ma päris ausalt ei saa aru, misasi see on. Palju tuli FB lehti stiilis et muudkui kirjuta ja siis loosime ja siis teen kuskil netis mingi ägeda fotošopperiga sulle pildi, kus on sinu profiilipilt ja kuulsuse mingi rändompilt sest nii on äge.

Kunagi varem nägin ka mingit videot, kus erinevatele väikestele paberitele olid kirjutatud kellegi nimed ja siis tüdruk võttis järjest neid nimesid ja... Ma ei saanudki kunagi aru, et kuhu ta selle jutuga jõuda tahtis. I just don’t understand people. I just don’t...

2 sisemonoloogi.:

Joonas ütles ...

Ühe arusaama kohaselt lähtub eelteismeliste tegutsemine ja mõtteviis suuresti täiskasvanud inimeste järeleaimamisest. Kui sinu läheduses hakkavad kõik eelteismelised täiesti arusaamatult käituma peaksid ehk vaatama üle missugust eeskuju sa neile pakud? :P

-Merilyn ütles ...

Iseenesest on su jutul mõte sees, aga... Ma ei mäleta, et ma viimasel ajal midagi sellist teinud oleksin. Või üldse, for that matter...

 

Blog Template by BloggerCandy.com