esmaspäev, 13. jaanuar 2014

Indulge in abnormality!

Ja siis me Kätuga istume mu voodis ja vaatame idiootseid videosid, sest mis meil muud paremat ikka teha?

"I suppose nothing hurts you."
"Only pain."
Arnold Scwarzernegger at his finest!

Täna käisime Caroli juures muffineid söömas ja maitsmas, sest ta läheb mingile võistlusele ja tahtis arvamust teada. Hommikul Kätu rääkis oma emale, et lähme maitsma. Kätu ema:"Te peate siis ausad olema!" Rääkisin oma emale. Emme:"Te peate siis ausad ikka olema!" Käisin Auras oma tervisetõendit toomas. Annika:"Te peate siis ikka ausalt ütlema." Ma ei saanudki aru, et mis värk oli - kas me oleme enajaolt siis mingid kohutavad valevorstid?

Ma tumblrin. Mul on neid nüüd kaks. Ühte lisan pilte, mida ise pildistan. Ja ainult neid. Ja teisega reblogin asju. Kunagi otsisin sõna "Merilyn" sealt tag'ide seast, sest olen nartsisstlik ja see on peaaegu nagu guugeldamine, eksole. Novembri lõpp/detsembri algus oli siis. Kõik kohad olid Marilyn Monroe ja Marilyn Manson'i pilte täis. Ja siis üks mu selfie. Ja kuna hiljuti juhtusin jälle endast pildi panema, tagisin selle ka enda nimega ja täna siis otsisin, et mis Merilyne veel on. Leidsin suitsud. Marilyn Monroe pildiga, Merilyn peal kirjas.


Peale väikest tuuslamist leidsin ka lehe, kust neid osta saab! Ma ei ole kunagi suitsetanud, isegi proovinud mitte, ei kavatse kunagi suitsetama hakata, aga oleks mul üleliigset raha suudaks ma endale seda ostu mõtestada, ausalt.

2 sisemonoloogi.:

eva ütles ...

Kordasin sinu otsingut ja proovisin oma nimega ka. Gosh, how many boobs. :/

-Merilyn ütles ...

All of the boobs! :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com