laupäev, 4. jaanuar 2014

Roheline!

Siin mõnda aega tagasi jälgisin Vlogbrotherseid päris innukalt. Iga video vaatasin läbi, nii põnev oli. Aga siis jäi miskipärast soiku. Kes teab, miks. Avastasin mingi hetk, et Hank Green kirjutas selle Potterilaulu. Teate küll, selle Deathly Hallowsitest. [We need Harry Potter like a Grindilow needs water.]

Hank laulab. John kirjutab. Isegi et lugesin ühel hetkel minevikus mingit tema juttu, mida ta internetis niisama jagas. Zombiecorns. Päris hea oli. Aga kuna e-raamatuna, siis nii ta jäigi. Järgmine kord arvutisse sattudes oli vaja internetis ringi vaadata ja seda raamatut ma lõpetada suutnud ei ole. One day...

Ja siis hakkas John kirjutama veel ühte raamatut. Rääkis sellest oma videotes. The Fault in our Stars. Tfios. Sellel hetkel tekkis mul huvi tema raamatute vastu. Ta nii keeras üles selle raamatu, et mul oli seda vaja. Ma peaaegu tellisin selle pre-order raamatu, kuhu ta ise autogrammi sisse kirjutas. Ma nii tahtsin seda! Ja enam-vähem sellest ajast saadik olen ma käinud raamatupoodides Johni raamatuid otsimas. Ja peaaegu alati olen leidnud ka. Kui sattusin poodi kellegi teisega, ütlesin alati, et kui keegi mulle raamatut kinkida tahab, siis John Green, palun!

Kätu ja Carol kuulasid mind. (:

Kui ma Caroli kingi lahti tegin, nägin kohe, et seal oli Looking for Alaska. Kujutad sa ette. Looking for Alaska. Ja mulle. Ja mul tulid peaaegu pisarad silma. Peaaegu. Surusin need alla. Ja siis ma teadsin, mis oli Kätu pakis - The Fault in Our Stars! Ma teadsin seda enne, kui paki lahti tegin! Ja ma tahtsin õnnest nutta.

Ja mul on kaks raamatut, mida ma kohutavalt armastan. Ja mul on Tammsaare Tõe ja Õiguse teine osa. Ja ma olen õnnelik. Ja ma armastan raamatuid.

Ehk blogin liiga palju? Sest tegemist on jaanuari neljanda postitusega... Oh well! Lets keep the chain going!

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com