reede, 10. jaanuar 2014

Mu blogi eredamaid hetked!

Täna on justkui nagu natukene tähtis hetk. Selline... Väike milestone. 1000 postitust. See on umbes kaks aastat ja kolm kuud igapäevast blogimist. See on... See on päris palju. Tuhat. Tuhat postitust... Otsustasin selleks puhuks väikese statistika välja otsida, kuigi seda meeletult ei ole... Aga tõesti, arvestades, et ma alustasin blogiga aastal 2008 ja mais saab mu Totu kuueseks, siis mingi väike kogus statistikat ikka tekkinud on... (:

Ja mis meil siis rääkida on? Alustaks ehk populaarseimatest postitutest?
Seda on raske tegelikult võtta. Niimoodi all-time'i koha pealt. Selles suhtes, et selle statistika järgi, mis blogger mulle andis, on mu popim postitus see. Ja ma tean, et see ei ole tõsi. Selles suhtes, et sinna postituseni on jõutud ainult tänu piltidele, mitte tänu mu blogile või miskit muud... Aga ausalt öeldes ei oskagi ma öelda, et mis see just kõige populaarsem on, sest järgmistel on sellepärast suur count, et need olid alles paar päeva tagasi meeleheitlikult spämmikomentaare täis. Selle peale mõtlesin, et paneks kõik kommentaarid modereerimise alla. Laseks kõik läbi ikkagi, aga spämmi enam ei tuleks. Stiilis "buy xanax". Või mis te arvate?

Aga mis on sõna, mille kaudu mu blogisse kõige rohkem jõutud on? Mullet. 276 korda on jõutud siiani sõnaga mullet. Päris normaalne, leian ma.

Ja ma ei teagi... Mida teile veel öelda... Me jõudsime siiani. Jõuame veel edasigi! Hurraa!

Celebration!

2 sisemonoloogi.:

eva ütles ...

Kust sa leiad selle, mis otsingusõnaga su blogisse jõutud on? Ma otsin ja otsin ja kuidagi ei leia. :(

-Merilyn ütles ...

Design -> vasakul ääres Stats-> Traffic sources -> Search keywords. Ülevalt äärest tuleb valida seda ka, et kas all time, week või mis iganes. (:

 

Blog Template by BloggerCandy.com