neljapäev, 23. jaanuar 2014

Here's what happed after some of my dreams came true...

Üks unistus - unerütm.
Unistasin sellest, et saaksin normaalsel ajal magama, normaalsel ajal üles, tubli 7-9 tundi und... Ja siis ärkan ma enne kaheksat. Iseenesest üldse mitte halb - vähemalt kasutan päeva otstarbekalt! Ja siis tuleb mul kella kaheksa ajal kohutav uni. Kella kümnest läksin magama - living the dream!
Täna hommikul ärkasin kell 3:51. Käisin vetsus, tulin tagasi, üritasin edasi magada, ei saanud. Ja siin ma nüüd olen...

Aga nüüdeks olen teinud ära dokumendifotod, toonud ära emme kätekreemi, ostnud omale jalanõud, käinud annelinnas, söönud sushit, joonud siidrit ja vaadanud Game of Thrones'i. Ja ma tunnen jälle, kuidas ma meeleheitlikult magada tahan. See ei ole normaalne, tegelt ka...

Pean nüüd tunnistama, et magasin. Sebastian süles, prillid ees, ebamugavas asendis. Magasin.

Nüüd panen Sebastiani ära. Ma olen vanainimene, ma ei saa. Peale kümmet magama... Blasphemy!

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com