esmaspäev, 27. jaanuar 2014

Internet is coming to town!

Kell on kaks ja ma istun voodis teki all. Võitlen endaga, et tark on pessu minna, aga külm on...

Olen olnud täna asjalik. Palju magamisest ei tulnud midagi välja, sest mingil imelikult põhjusel läks kella kaheksa ajal uni ära ja ma ei saanudki teada, kas Kätule meeldisid kommid, mis ma talle Kopli laadalt ostsin... Ehk mõni teine kord?
Mida ma siis oma ajaga peale olen hakanud? Läksin Kätuga koos välja - ta pidi minema eksamit tegema, läksin ajasin siis enda kooliasju. Võtsin koolist tõendi, et olen õpilane, rääkisin akadeemilisest, käisin internetti endale nõudmas EMTs, tegin selle lepingu ära ja homme kella 11-14 tuleb mulle EMT internet koju! Mul on tegelikult ka sellest M.Intist nii kõriauguni, et ma ei suuda olla lihtsalt, noh.
Mis me veel teeme? Täna lähme Caroli juurde, sest tal tuli Tauno lõpuks Soomest koju ja ma olen talle medali võlgu ja Caroliga on niiiiii palju rääkida! Ma tean, et me seal vahepeal praktiliselt elasime, aga kuidagi kolisime koju tagasi ja no selle lühikese aja jooksul on juhtunud kümme miljonit tähtsat asja. Ja kuidas siis nii, et me üldse ei räägi!

***

Been there, done that.
Muuhulgas naersime end ribadeks. Sain ka paar head pilti, aga need homme, kui mul ka internet on, mis neid pilte kiiremini üles laeb. See tähendab siis seda, et ma ei tohiks magama jääda sel ajal, kui ta alles mu pilte laeb...

Ja naljakas, et ma räägin jälle piltidest. Nagu rääkisin sushi piltidest. Ja ometi siia ma neid ei ole pannud. Mu tumblris on need üleval, jah, aga... Ma ei tea. Võib-olla veebruaris? Ma ei tea, miks ma siia nii vähe pilte lisan viimasel ajal. Kurb natukene, aga noh. Mis sa ikka ära teed. (Kui sa mõtled, et mismõttes viimasel ajal, sa postitasid pilte viimati lordknowshowmanyyearsago, siis kunagi olid ajad, kus ma ainult pilte lisasingi praktiliselt. So there.

I'm off to dreamland! Homme hommikul päris kell kaheksa ärgata samas ei taha...

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com