pühapäev, 5. jaanuar 2014

Love-hate relationship.

Kui kodus käisin, hakkas Maret vaatama ühte saadet, mida me siis hakkasime koos vaatama, sest et miks mitte, eksole. Beauty and the Beast on sarja nimi ja... Ma ei oska öelda. Päris normaalne vist isegi? Räägib ühe naise (Beauty, Catherine) ja mehe (Beast, Vincent) elust. Vince oli kunagi arst, ta kaks venda, kes olid tuletõrjujad said surma, kui kaksiktorne rünnati. Vincent selle peale otsustas, et tema läheb ära sõjaväkke, sest tal on pohhui ja ta ei suuda oma vendadeta elada ja parem kätte maksta mingitele värdjatele, kes tema vennad tapsid. Või midagi sellist. Seal süstiti tervele tema grupile mingit ainet, mis muutis nende DNAd ja muutis nad nii öelda supersõduriteks. Nad olid tugevad ja kiired ja mis kõik. (Muundusid ja sel hetkel olid beastid.) Ja siis avastasid need tarkpead seal, et neil pole enam sõdurite üle kontrolli ja et nad tuleb hävitada. Vincent pääses, tuli tagasi, võttis ühendust oma endise roomiega ja elavad nüüd jälle koos.
Catherine töötas baaris ja käis samal ajal ülikoolis. Temast pidi äkki mingi... Advokaat saama? Ei tea, ei mäleta. Igaljuhul kord peale tööd oli ta auto ära surnud ja ta kutsus oma arstist ema endale appi, et see aitaks tal auto käima panna. Ta ema tuli, lasti maha, Cat jooksis metsa peitu, mõrvarid jooksid talle järgi, Vincent oma beast vormis tuli talle järgi ja tappis need mõrvarid ära - päästis eide elu.

Fast forward to kümme aastat hiljem, kus tegevus edasi läheb. Vincent üritab üht naist päästa, teeb talle kunstlikku hingamist ja põgeneb. Catherinest sai vahepeal detektiiv, et te teaks. Ja siis hakkasid nad Vince'i taga ajama. Cat leidis Vince, neil tekkis mingi connection, mõlemad olid eriti salakavalad kui teineteisega suhtlesid ja päevasel ajal ringi ei liigu ja mis kõik. Ja mulle meeldis see sari. Kuni Vince leidis, et ta peaks minema päise päeva ajal haiglasse Cati vaatama ja tema eks teda nägi ja nad igasuguseid asju koos tegid.

Esiteks - Muirfield, ehk organisatsioon, kes Vincenti "tegi" ajas teda endiselt taga ja tahtis tappa, sest ta oli ohtlik.
Teiseks - tal ei olnud kontrolli oma muunudmiste üle ja võis kõik ära tappa suvalisel hetkel.
Kolmandaks - politsei otsis teda taga, sest arvati, et Vince käis ja tappis kõiki.
Neljandaks - kui sa pidid olema kõigist inimestest eemal ja viimased üheksa aastat oled elanud laohoones, et keegi sind ei teaks, kust võtad sa idee minna uisutama? Minna parki jooksma? Hängima oma eksiga ringi? Ah, for fucks sake.

Ja sellest hetkest alates hakkas mind see saade häirima. Ma saan aru saate kohapealt, et ei saa ju näidata sellist jama, kus midagi ei juhtu, aga... No närvi ajas, ma ei saa sinna midagi parata!

Ja see närviajamine muutub aina suuremaks nüüd, kus teine hooaeg mul peale hakkas. Ma tean, et ma võiksin mitte vaadata, siis ma ei läheks närvi, aga ma ei saa mitte vaadata! Ma ei saa lihtsalt, et ah vahet ei ole, ei vaata. Sari on hea ja mehed on kuumad. Aga see eit! Ta käitub väga ebaratsionaalse pubekana, kes ühe osa jooksul suudab kolm erinevat asja täiesti halvaks keerata. Ta ei taipa, et Vincentil on tähtsad asjad pooleli ja ei ole mõtet ühes laohoones tema nime karjuda, kui pole teda kolm kuud näinud. Tänu sellele said bad guys minema. Ega ta ometi õpi! On vaja talle uuesti järgi minna ja keerata teistkordselt untsu katse tappa meest, kes on Muirfieldi taga ehk mees kes tema elu selliseks tegi. Mida Catherine teeb? Läheb sinna, mängib mingit nõrka naisukest, kes endaga hakkama ei saa ja bad guy pääseb minema, sest Vincentil hakkas südametunnistus tööle vms. BWAH!

Okei. Sai palju nüüd sellest sarjast räägitud, kuigi plaan ei olnud selline. Mõte oli selles, et ma ei suuda seda sarja vaadata, sest need tegelased ajavad mind närvi ja ma ei suuda vaatamist lõpetada, sest need tegelased ajavad mind närvi!


Mul on selliseid olukord teisigi, kus ma saaksin oma närviminemist ära hoida, aga ma ei saa seda teha, sest et ma ei taha! Näiteks on mul Facebookis palju selliseid "sõpru" või "tuttavaid", kes käituvad facebookis väga tüütult. Kes ei oska kirjutada, kes ei suuda jagamist lõpetada, kes uuendab oma staatust iga viie minuti tagant... Ja ma ei saa neid ära kustutada oma sõbralistist. Sest kelle peale ma siis närvi läheksin? Mul on vaja ju kellegi peale aeg-ajalt omaette karjuda. Mul on vaja Kätule ventida. Mul on vaja!

Tunnista nüüd ausalt üles. Sul on ka selliseid asju, inimesi, laule... Mida iganes!

Ja siis on need inimesed, keda sa tõsimeeli näha ei taha, aga kartes näida lapsikuna ei kustuta ega bloki neid kuskilt, sest tegelikult oled sa temast ja endast kõrgemal...

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com