neljapäev, 9. jaanuar 2014

Morgen med Ylvis,.

Hommikul ei olnud mul youtubest eriti midagi vaadata ja ma siis sattusin jälle Ylvise peale. Hakkasin sedapuhku järjest vaatama videosid, millel olid subtiitrid all, et ma midagi aru ka saaks. Ja ma ütlen ausalt, et ma pole enam ammu ühe saate peale sedasi naernud. Või tegelikult kahe. Sest ma vaatasin Big in Kirgisistan ja Swahiliwoodi mõlemad ära. Ja ma nutsin. Nii naljakas oli...

Siin eelmisel laupäeval sattusin oma Facebooki timeline'i tuulama ja leidsin ühe vana postituse, mis Maarja oli kunagi mu seinale pannud:"Two latvian look at clouds. One see impossible dream. Other see potato. Same cloud." Ja te ei kujuta ette, kui hullult ma selle üle naersin. Ma naersin nii palju, et ma nutsin. Pisarad voolasid ja kurb oli olla, nii naljakas oli.

Ja eile sain lõpuks Evale ta kingituse ka ära anda! Jõulukingi. Kujutate ette. Laps pidi seda nii kaua ootama. Aga reaktsioon oli hea ja mulle jäi mulje, et talle meeldis... (:

You and me!

2 sisemonoloogi.:

eva ütles ...

Mulle jäi ka mulje, et mulle meeldis :D

-Merilyn ütles ...

No kui meile mõlemale juba selline mulje jäi, küllap siis meeldis ka.. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com