kolmapäev, 5. august 2009

Ain't about what's waitin' on the other side

Googletranslateisin. Selles suhtes, et ma juba mõtlesin mitu päeva, et huvitav, kui võimekas Google Translate on ja siis otsustasin tõlkida kõikidesse keeltesse desoksüribonukleiinhape. Wow, peaks ütlema. Tõlgib küll:
Tõlge: eesti » bulgaaria - Deoxyribonucleic киселина
Tõlge: eesti » galiitsia - Ácido desoxirribonucleico
Tõlge: eesti » hispaania - Ácido desoxirribonucleico
Tõlge: eesti » hollandi – Deoxyribonucleïnezuur
Tõlge: eesti » horvaadi - Deoxyribonucleic kiselina
Tõlge: eesti » inglise - Deoxyribonucleic acid
Tõlge: eesti » itaalia - Acido desossiribonucleico
Tõlge: eesti » katalaani - Àcid desoxiribonucleic
Tõlge: eesti » leedu – Deoksiribonukleorūgštis
Tõlge: eesti » läti – Dezoksiribonukleīnskābe
Tõlge: eesti » malta - Aċidu deossiribonuklejku
Tõlge: eesti » norra - Deoxyribonucleic syre
Tõlge: eesti » poola – Deoksyrybonukleinowego
Tõlge: eesti » portugali - Ácido desoxirribonucleico
Tõlge: eesti » prantsuse - L'acide désoxyribonucléique
Tõlge: eesti » rootsi – Deoxiribonukleinsyra
Tõlge: eesti » saksa – Desoxyribonukleinsäure
Tõlge: eesti » slovaki - Kyseliny deoxyribonukleovej
Tõlge: eesti » sloveeni - Deoxyribonucleic kislina
Tõlge: eesti » taani – Deoxyribonukleinsyre
Tõlge: eesti » tšehhi - Deoxyribonukleové kyseliny
Tõlge: eesti » türgi - Deoxyribonucleic asit
Tõlge: eesti » ungari – Dezoxiribonukleinsav
Tõlge: eesti » albaania - Deoxyribonucleic acid

Jessas. Võttis aega, aga asja sai.

Rohkem ma midagi ei ütlegi. Ma ei viitsi rohkem arvutis olla. Bye.

Edit. (:

There's always gonna be another mountain, I'm always gonna wanna make it move.

Sõime täna mingeid kahtlaseid spinati kooke. Päris head olid. Paljana mitt nii väga, aga natukese majoneesi või ketsupiga... Päris head.

Robert kardab mind. Või vihkab mind. Ma täpselt ei tea. Miks ma nii arvan? Sest et igakord, kui mina tahtsin teda sülle võtta, pistis kisama ja läks Enelini juurde. Kuigi Enelin ei saanud teda sülle võtta, sest et tal oli parem käsi haige. On siiamaani tegelt. Õues proovisin. BTW, käisime Vantaakoskel. Kena! Tahaks kevadel suurvee ajal ka näha seda. Enelin küll veidi seletas, aga ega asju peab ise nägema, et neist aru saada.
Sellisena tahaks kaa näha. (:

Omfg. Mu blogi sandwichistub! HELP! SNAP ME OUT OF IT!

Nägin unes, et me olime koolis ja HP oli jälle meie õpetaja ja ta vigises midagi mu kallal ja ma vigisesin vastu ja siis ta karjus ja ma karjusin ja bla-blaa-blaaa! Noh. Karjumist ol, teie tegite kõik tööd edasi. Ja siis koridoris rääkis mingi teise õpsiga. Midagi kobises mulle ka ja ma ütlesin:"Ma ei hakka koridoris karjuma." Ja läksin edasi. Siis mõtlesin, et pekki. Kui ta sellest rääkis ju, siis on veits pekkisti, et ma nii ütlesin. Ja siis mõtlesin, et 60% of people give too much of a fuck.

Naljakas, et kui kohver ei ole korralikult pakitud, siis tundub, et kuidas need asjad kõik sinna sisse ära mahuvad. Ja siis hakkad korralikult pakkima ja tuleb välja, et asju mahub rohkemgi. Nagu... Wtf?

Paar posti tagasi [või oli see eelmine, kes enam mäletab] vigisesin nõmedate reklaamide kallal. Ei lasku enam sellele tasemele ja kiidaks hoopis mõnda. Minu arust vapustav on see kino reklaam. "Ma mõtlesin, et teen veidike kino." Ma naeran ennast pooleks peaaegu igakord, kui see reklaam tuleb. Eriti, kuidas see naine vannis ütleb "Kino." Ma ei saa aru, kuidas nad suutsid tõsised olla. Ma oleks koguaeg naernud.
Ühe teise reklaami tunnuslaul meeldib mulle. See vist on mingi vee reklaam, aga kessee enam mäletab. :
Vapustav laul, if I might say so.
Veel on minu arust armas Coca Cola reklaam oma tillukeste karvaste olenditega. Eriti tups on see trianglimees seal lõpus. Me Maretiga naerame.
No vaadake teda ometi! Missugune iludus!
Siiski annan asjale ka kriitilise vaatenurga ja vigisen taaskord Barni reklaami pihta. Mismõttes seda näidatakse kell pool üksteist õhtul, kui kõik lapsed peaksid juba magama?

Nüüd on juba neljapäev. Või siis torstai nagu soomlased ütlevad. Homme näeme tupsud. Tegelt arvatavasti mitte. Guess who's going to grandma's birthday party? That's right! ME!

Cätlinile: Su blogisse kommenteerisin, et see oli üks neljast. Tead, mis teised kolm varianti on? Pff. Päris teadki!
1. Me, I kill you! - Achmed the dead terrorist
2. Me! Wondering why you're not naked. - Jon Lajoie - Show me your genitals.
3. Me again! Still wondering why you're not naked. - Jon Lajoie - Show me your genitals.

Vahest tahaks, et ma näeks iseenda kõrva. Näiteks praegu. Mis seal sügeleb? Teid ju ometi kõiki nii hullult kotib.

Muide see trummarmees on ka päris kiut. [Algul kirjutasin kiur. Wtf?]

Täna avastasin reidis, et kaks inimest on omale uue reidi teind. Omfg, eks?

Also avastasin, et ühel tüdrukul on kümme pilti ja neist vist kahel naba ei paistnud. Wow!

Mõtlesin, et hakkaks mootorratta jaoks raha koguma, siis mõtlesin, et läheks tööle. Miks ma arvan, et mõte on see veel paar aastat?

Mina täna Robertile:"Kui sa mind veel hammustad, siis ma võtan su sülle!" Kohe läks minema. :D

Aastapärast on mul peaaegu aastane VV.


Millal me õpikud kätte saame? Millal me need prügikasti võime visata?

Yuck. Kooli kodulehekülg. Öäk!

Essasse klassi läheb 17+16 õpilast. Meid oli rohkem. PALJU rohkem.


Miks lasevad Õiges Valikus nad kurbadel hetkedel Yiruma - River Flows In You'd? Mul tuleb maseLauriisu peale.

Kohati tahaks kodus olla.

Ma nii hullult vihkan, kui blogi font hakkab vigast peksma. MISJAOKS???

Kell on liiga palju. 1:45

Always gonna be an uphill battle, sometimes I'm gonna have to lose.

6 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

a kus on heebrea keeeeel?
KUS
KUS
KUS

naine
KUS?

-Merilyn ütles ...

See oli sedasi, et... Keegi poleks nendest tähtedest aru saanud. :D

Ma tegelt mõtlesin, et peaks panema, aga siis ma mõtlesin, et samahästi võiks hiinakeelse panna.

-Merilyn ütles ...

Ma arvasingi :D

Liiiiiiisu ütles ...

on sul ikka viitsimist kirjutada :D
Muide, mul igakord kui ma seda Arieli või asja reklaami näen hakkab see allo allo kummitama :D

-Merilyn ütles ...

Polegi nagu midagi kirjutanud. :D Kusjuures. Mul hakkas see nüüd kummitama. :D Mulle tegelt meeldib ka see lauyl. Kas see ei ole Cappy vä?

Liiiiiiisu ütles ...

Ariel ;D;D

 

Blog Template by BloggerCandy.com